Goedendag,
Ik heb eerder contact gehad met KPN over een box 12 dat geen wifi had, en wel internet.
Na een reset of uit/aanzetten, dan is er wel weer een paar dagen wifi, en dan valt deze weer weg. TV en telefoon werken wel. De Wifi doet het niet op geen van de 3 mobiele apparaten. Het maakt niet uit of ik dichtbij de modem zit of veraf.
Ook het instellen van andere frequenties helpt niet. De KPN servicedesk was behulpzaam, maar kon het probleem op afstand niet verhelpen. Behalve de modem resetten, maar dan doet die het weer een paar dagen.
KPN stelde voor om maar een wifiversterker te kopen of om een monteur langs te sturen. Was het een defect aan de modem, dan waren de kosten voor KPN, anders voor mij. Maar ja als de modem het na een reset weer een paar dagen doet, dan verwacht ik niet dan de monteur ook niets kan vinden en zullen de kosten voor mij zijn.
Toch geeft mij dit niet een bevredigend antwoord en reactie vanuit KPN, daar de modem toch voldoet aan de gevraagde dienstverlening. Welke opties heb ik nog?