Skip to main content

Vorige week een nieuwe Box12 ontvangen. Kon echter met geen mogelijkheid op het apparaat inloggen als admin.

Alle tips die ik hier op het forum kon vinden geprobeerd. QR-code scannen en password copy paste. Modem diverse malen gereset met zowel servicetool als paperclip. Aldoor geen resultaat. Grrrrr !!

Vandaag daarom besloten een nieuw modem aan te vragen. Dat kon kennelijk alleen via de telefoon. Na een minuutje of 5 hangen kreeg ik “Nada” aan de telefoon. Resultaat met haar echter ook “nada” ! Luisteren duidelijk niet de sterkste kant. Kon “wifi” en “modem” niet uit elkaar houden. Wilde ook oplossingen proberen (reset) waarvan ik duidelijk aangaf ze al meermaals geprobeerd te hebben. Haar na 10 minuten bedankt voor de moeite en was van plan om op dit forum te klagen en vragen naar een nieuw modem.

Terwijl ik zoek naar de juiste topic zie ik toevallig een post van een Apple Mac user die aangaf er alleen met Safari in te komen. Toch even proberen …… en “$@% ja hoor !”. Na TIG vruchteloze pogingen via Chrome met Firefox meteen binnen !

DUS: Geen idee waarom maar via Chrome kom ik niet als admin in de Box12. Ook niet na wijziging wachtwoord. Met Firefox en Edge geen enkel probleem, zowel met het originele wachtwoord als na wijziging. 

 

Oud topic, reactie verwijderd.


Reageer