Skip to main content

Ik heb een brief van Kpn , Bleiswijk, ontvangen. Daarin wordt gevraagd of ik de modem wil terugsturen.   De kenmerk van de brief: RMA2209140200999324. Ik begrijp de vraag niet van KPN. Zou u even antwoord geven? 

Hallo @Narayana ,

Een modem hoef je alleen maar naar KPN terug te sturen na afloop van je abonnement. Of als je een nieuw (vervangend) modem hebt ontvangen. 

Stuur het modem dan pas terug als je het nieuwe modem hebt geïnstalleerd. 

 

KPN schrijft : 

Terugsturen apparaten naar KPN

Apparaten die we uitgeven voor het gebruik van je KPN internet en tv-abonnement, zien we graag terug. Alle nog bruikbare onderdelen worden weer hergebruikt. We zijn toch niet voor niets groen :green_heart: 
Bij je internet abonnement krijg je een modem (Experia Box) van KPN in bruikleen. Een tv-ontvanger huur je van KPN. Na afloop van je abonnement sturen we een retourdoos. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis.

Ik gebruik een (extra) tv-ontvanger niet meer, wat nu?

Heb je een tv-ontvanger over? Wijzig dan eerst je abonnement. Anders blijf je er huur voor betalen. Heb je dat gedaan? Dan kun je het apparaat naar ons terugsturen volgens instructies die je ontvangt in de bevestigingsmail.  

Is alles administratief afgehandeld?

Dan kun je onderstaand retouradres gebruiken:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Zie Terugsturen apparatuur KPN voor meer info