Skip to main content

ik kreeg een brief om mijn oude modem op te sturen omdat ik een nieuwe gekregen heb, maar de oude heb ik ingeleverd bij de kpn winkel in Heerlen

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Wil forum. Wat vervelend dat je toch nog een brief hebt ontvangen nadat je jouw Experiabox hebt achtergelaten in een KPN wInkel. Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit aan onze logistieke afdeling doorgeven. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Wil forum. Wat vervelend dat je toch nog een brief hebt ontvangen nadat je jouw Experiabox hebt achtergelaten in een KPN wInkel. Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit aan onze logistieke afdeling doorgeven. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt doorgegeven. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!