Skip to main content

Beste leden, 

I had een vraag, ik kom vanuit Odido en daar gebruikte ik mijn deco x60 set direct op het glasvezelkastje, doormiddel van vlan id en prioriteit. 

Ik vroeg me af wat de vlan id en prioriteit zijn bij kpn enkel internet 1GB aansluiting 

Alvast bedankt!

Zonder TV geen probleem, Internet PPPoE VLAN 6 en prioriteit 1. Met TV kan je met Deco geen tweede verbinding maken voor TV DHCP VLAN 4 en prioriteit 5. Dus je moet met mindere kwaliteit unicast instelling in TV ontvanger gebruiken.

Zonder TV geen probleem, Internet PPPoE VLAN 6 en prioriteit 1. Met TV kan je met Deco geen tweede verbinding maken voor TV DHCP VLAN 4 en prioriteit 5. Dus je moet met mindere kwaliteit unicast instelling in TV ontvanger gebruiken.

Bedankt voor je reactie, vandaag heb ik de set aan de Praat gekregen alleen als ik PPPoE moet ik iets van inlog gegevens gebruiken, weetje wat het is? Bij odido liet ik hem op dynamisch.

Hi ​@Spow, welkom bij onze community. 

Bedankt voor je reactie, vandaag heb ik de set aan de Praat gekregen alleen als ik PPPoE moet ik iets van inlog gegevens gebruiken, weetje wat het is? Bij odido liet ik hem op dynamisch.

In een ander topic kom ik als oplossing voor zowel gebruikersnaam als wachtwoord: "internet”. Werkt dit? Zo niet, dan adviseer ik je om dit ook te vragen in het topic over het rechtstreeks aansluiten van je eigen router, daar zijn een aantal users actief met veel kennis over dit onderwerp. 

Reageer