Skip to main content
Vraag

Experia Box V10: Geen 2.4 GHz op gastennetwerk na update

• 6 februari 2025
  • 28 reacties
  • 197 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

• Auteur
  • Helper
  • 41 reacties
  • 7 februari 2025

Voor de compleetheid toch getest of ik het gasten netwerk live kon krijgen op de Experia Wifi zoals ​@Marlon92 aangaf, maar helaas.

• Auteur
  • Helper
  • 41 reacties
  • 8 februari 2025
Jan van KPN schreef:

Goedemorgen ​@Woetter22 en bedankt voor jouw bericht :)

Mijn advies zou in dit geval ook zijn om de Experia Box v10 eens te resetten, heb je dat inmiddels gedaan? En zo ja, is je probleem hiermee ook opgelost? Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan moet hier natuurlijk naar gekeken worden en dat gaan we dan natuurlijk ook doen! Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet!

​@Jan van KPN â€‹@Erik van KPN  Het terugzetten naar de fabrieks instellingen heeft er voor gezorgd dat ik weer IOT apparaten kan verbinden met mijn gasten netwerk. Deze zend nu weer 5Ghz en 2.4 Ghz uit.
Dus in de basis is dit specifieke probleem opgelost. 

Dan blijft alleen nog de vraag over waarom ging het mis?
komt er een tijd dat ik niet na elke update mijn modem moet terugzetten naar de fabrieks instellingen?

Is er al een globale planning bekend wanneer de Experia Wifi word geupdate zodat mijn netwerk weer enigzings naar normaak kan? Of Zijn er nog andere opties/mogelijkheden om deze problemen te stabbiliseren.

In iedergeval iedereen die heef meegedacht en gereageerd bedankt voor de hulp. samen storing zoekken kom je toch altijd verder mee dan alleen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7558 reacties
  • 13 februari 2025

Hoi ​@Woetter22 en bedankt voor je terugkoppeling!

Goed om te lezen dat de reset er in ieder geval voor heeft gezorgd dat je al je apparaten weer hebt kunnen verbinden met je gastnetwerk. 

Woetter22 schreef:

Dan blijft alleen nog de vraag over waarom ging het mis?
komt er een tijd dat ik niet na elke update mijn modem moet terugzetten naar de fabrieks instellingen?

Is er al een globale planning bekend wanneer de Experia Wifi word geupdate zodat mijn netwerk weer enigzings naar normaak kan? Of Zijn er nog andere opties/mogelijkheden om deze problemen te stabbiliseren.

In iedergeval iedereen die heef meegedacht en gereageerd bedankt voor de hulp. samen storing zoekken kom je toch altijd verder mee dan alleen.

Hier kom ik nog even bij je op terug, ik heb een vermoeden maar weet dit niet helemaal zeker en zie dit graag bevestigd worden voordat ik eventueel iets ga roepen wat achteraf niet blijkt te kloppen! 

Reageer