Skip to main content

Hoi,

 

Is er hier iemand die mij kan helpen aan een nieuwe Experia Box V10, deze heeft na 7 jaar het loodje gelegd. Wifi knalt er telkens uit en na een stroomstoring afgelopen nacht krijg ik de 5gHz band helemaal niet meer werkend.

Heb de servicetools van de website al geprobeerd en deze geven aan,

 

De KPN verbinding werkt correct maar er is een probleem bij jou thuis. Dit gekoppeld met het feit dat ik geregeld de router van de stroom moet halen om mijn wifi weer aan de gang te moeten krijgen doen mij sterk vermoeden dat de Experia er klaar mee is.

Dus is er iemand die mij kan helpen om mijn Experia box om te wisselen, BOX12 zou leuk zijn maar een V10 is perfect want hij heeft het al die tijd goed genoeg gedaan.

 

Met vriendelijke groet,

Michael

Welkom op het forum @Michael360! In geval van haast is het altijd het beste 0800-0402 te bellen. 

Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in. Dan ga ik voor je aan het werk. 🙂


Hallo @Bram_ .

 

Helaas via de klantenservice geen succes, ik kreeg een link welke verwees naar de voorgenoemde servicetool. Ik ben eigenlijk op zoek naar de mogelijkheid om mijn bestaande router om te ruilen voor een nieuwe. Ik ben er namelijk van overtuigd dat mijn probleem hiermee opgelost gaat zijn. Heb een vergelijkbare situatie in het verleden meegemaakt met de concurent.

Met vriendelijke groet,

Michael


@Michael360 ik heb voor de zekerheid ook de verbinding nog doorgemeten. Die bleek niet stabiel te zijn. Om deze reden heb ik een ticket aangemaakt. Een monteur gaat deze eerst nog op afstand nakijken. Hierna wordt gekeken of er ook een monteur ter plekke nodig is. Als dit zo is nemen we contact met je op om deze in te plannen. Hou hierom je mobiel de komende dagen bij de hand. 

Ik heb voor de tussentijd een extra bundel op je mobiele nummers gezet. Zet dus gerust de wifi uit. 🙂


@Michael360 ik zie dat het ticket aangeeft dat de meting voorbij is. En dat je via de link een monteur in kan plannen. Is dat gelukt? 

Zo niet, bel dan 0800-0402 zodat de klantenservice deze aan het ticket kan toevoegen. Of laat het hier weten. Dan plan ik het eerstvolgende tijdstip voor je.