Skip to main content
Vraag

Experia Box V10 niet meer te benaderen met 192.168.2.254 na update iOS 26 op iPad en iPhone

• September 24, 2025
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Old Geezer
Helper
Forum|alt.badge.img

De titel toont waar het om gaat.

Op iPhone opent de webinterface in Safari maar herstart zodra er gescrold wordt en verbreekt na een paar keer de verbinding en op iPad wordt het wachtwoord niet geaccepteerd en op beide apparaten duurt het heel lang voordat de inlogpagina wordt getoond.

Duidelijk een iOS 26 probleem want op een andere iPhone met iOS 18.7 is er niets aan de hand.

PS, ook de “Mijn wifinetwerk” optie in de Mijn KPN app werkt niet goed meer op iPhone en springt telkens terug naar de inlog pagina en op iPad suggereert de Mijn KPN app om de KPN Thuis app te gebruiken….

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 25, 2025

Dat is inderdaad niet praktisch. Dat zou inderdaad kunnen duiden op een probleem met Safari, dat er bepaalde onderdelen niet worden ondersteund. Ik zou eens een alternatieve browser als Firefox proberen om te kijken of het dan wel lukt. 

Old Geezer
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 25, 2025

Wellicht dat een iOS update het probleempje zal verhelpen 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 25, 2025

Laten we het hopen ​@Old Geezer

Old Geezer
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

Update

Na installatie van iOS 26.0.1 zijn de problemen met de webinterface van het modem en de Mijn wifinetwerk optie van de KPN app op iPad geheel verholpen.

Op iPhone werkt nu ook de Mijn wifinetwerk optie van de KPN app maar de webinterface verbreekt na 3x scrollen de toegang met het modem en verschijnt de melding in de webbrowser “Er heeft zich  herhaaldelijk een probleem voorgedaan met ‘http://192.168.2.254’.”

Dit probleempje doet zich alleen voor op iPhone en ook met andere webbrowsers dan Safari.

Wellicht dat de ontwikkelaars van de modem software hier eens naar kunnen kijken.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 30, 2025

Dank je ​@Old Geezer dat je de tijd neemt om dit zo uitgebreid aan ons terug te koppelen. Dat is echt enorm waardevol voor ons. Ik geef het door en ik heb dit ook even meegegeven aan een collega. De issues wat betreft de problemen met de interface die je noemt zijn bekend. Ik breng ze nogmaals onder de aandacht en onze developers zullen daar naar kijken! 

Post je toekomstige bevindingen gerust!