Skip to main content

Hallo allemaal,

afgelopen dinsdag is mijn contract overgezet. Nu hebben we een V8 modem omgewisseld voor een v12. Nu hebben we na het installeren allemaal problemen met tv en WiFi. De foutmelding 303 blijft om de 10min steeds terugkomen en allen internet verbindingen vallen weg. Na 2 min start alleen weer op en kunnen we weer voor 10 min gebruik maken van internet.

Alle mogelijkheden hebben we al geprobeerd. Niets helpt.

Hallo Allemaal,

sins kost heb ik de zelfde problemen met mijn V12 box. Deze heb ik omgewisseld met mijn V8 die het prima deed. Nu echt spijt dat ik de v12 heb geïnstalleerd. 1-en-al ellende. Om de 2 min. Krijg ik steeds een internet storing waardoor alles uitvalt. Aangezien ik veel thuiswerk is dit niet echt een ideale werkomgeving die KPN mijn heeft bezorgd. 
mis er iemand die al een oplossing heeft voor dit probleem?


@Bram11 Hoi Bram, welkom op ons forum!

Wat rot dat je verbinding niet lekker werkt sinds je de KPN Box 12 aangesloten hebt. We denken hier graag met je mee! Hoe ben je aangesloten, via koper of via glasvezel? Wat gebeurt er met de lampjes op de KPN Box 12 als de verbinding wegvalt? Heb je het modem een volledige reset (stap 2) gegeven sinds je dit merkt?