Skip to main content

Een aantal dagen geleden heb ik een nieuwe modem (Experia v10) ontvangen. Deze bleek echter al gebruikt te zijn, er zaten allerlei plakkende vlekken op. Ook was het “warranty void if broken” zegeltje over een van de schroeven aan de achterzijde doorgeprikt. De modem werkt verder helemaal prima, mijn vaste telefoon werkt eindelijk weer (hierom had ik de nieuwe aangevraagd).

Ik maak me echter wat zorgen om die gebroken zegel. Kan dit mij een probleem opleveren als ik deze modem weer in moet leveren (om vervanging of reparatie), gezien het lijkt alsof ik er zelf aan heb zitten knutselen?

 

@MelBes ik verwacht niet dat je problemen zal krijgen bij het terugsturen van het modem op een later moment. Ikzelf zou KPN weer bellen om een nieuw modem toe te laten sturen. Wanneer je een modem krijgt met meerdere plakkende vlekken en het zegel verbroken dan is dit modem niet gecontroleerd volgens de eisen van KPN bij opsturen naar jou. Hergebruik is prima, maar dan wel fatsoenlijk. 


Hallo @MelBes, ik ben het eens met @Hoopvol. Als de zegel verbroken is, dan is dat modem ondanks de goede werking niet meer geschikt om te hergebruiken. Ik ga een nieuwe omruil voor je regelen @MelBes