Skip to main content

Hallo KPN,

 

Allereerst wil ik even kwijt dat jullie slecht bereikbaar zijn. Als ik jullie nummer bel krijg ik alleen maar een bandje te horen waarin ik bepaalde keuzes moet maken die niks met mijn problemen te maken hebben. Als ik dan een keuze maak krijg ik een sms binnen waarin ik het probleem zelf maar moet proberen op te lossen met een servicetool die niet werkt. 
 

Het probleem is dat mijn internet lampje op de modem maar blijft knipperen. Ik heb de modem gereset, meerdere malen. Ik heb de tv ontvanger opnieuw aangesloten en uit het stopcontact gehaald. Ik heb op Mijn KPN geprobeerd het probleem te achterhalen maar ook hier word ik niks wijzer van. Het antwoord op de app is: uw verbinding is niet optimaal. Klik hier om dit eerst op te lossen. Ik klik op die knop en ik wordt opnieuw doorverwezen naar een servicetool voor traag internet, die niks doet. Ik heb meerdere malen de modem gereset, de tv ontvanger idem. Kabels eruit en er weer in. Stekker eruit en er weer in, meerdere malen Er gebeurd niks. Op mijn televisie krijg ik een foutcode binnen  en als ik die code op zoek word er niks nieuws  verteld dan wat ik al heb geprobeerd. 
Begrijp mij niet verkeerd. Ik snap dat er een keer iets kan gebeuren met het internet, maar zorg dan gewoon dat jullie goed bereikbaar zijn en dat ik een afspraak kan maken met een monteur wanneer ik dat graag wil. Ik moet mij in allerlei bochten wringen kan ik überhaupt iemand spreken (wat nog steeds niet gelukt is) anders dan een bandje wat speelt aan de telefoon. Bandje aan de telefoon vraagt of ik problemen heb met het internet en of ze de modem van afstand mogen resetten. Ik ga hier mee akkoord, hoor vervolgens dat ze dit gedaan hebben en dat ik binnen 10 minuten weer internet moet hebben en verbreken de verbinding. Er gebeurd niks. Geen reset en geen internet. Sorry maar dat vind ik echt een lachtertje. Ik betaal netjes elke keer mijn facturen, maar dan verwacht ik ook wel een beetje service. En nee, er is geen probleem in de wijk met KPN, dat heeft mijn app al wel duidelijk gemaakt. Letterlijk alles geprobeerd, dus mochten jullie reageren, stuur mij dan niet van het kastje naar de muur maar kom met een oplossing. 

Hallo @Judithktn ,

De oplossing is door bij 0800-0402 “storing” in te spreken. Blijf aan de lijn en dan krijg je vanzelf een medewerker te spreken. Die medewerker kan als het nodig is een afspraak met een monteur inschieten. 
 

Lukt het niet via 0800-0402? Dan kun je ook zelf een afspraak met een monteur maken. Let op: Ligt de oorzaak bij jou, dan worden er kosten gerekend. 
https://www.kpn.com/w3/show/id=663384/webid=26098/mode=incontext/langid=43/incontexttime=2022-01-27T11%3A28%3A00