Skip to main content

Ze zeggen van alles toe maar er gebeurd niks.

Maar welk modem heeft u dan nu?


Hallo @Peter Blee ,

Heb je nog een V7, V8 of V9? 
Dan kun je de omruil ook zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

 


Experia V 10, WiFi hapert, ook af en toe opnieuw opstarten. Bij verlengen abonnement was er een nieuw modem toegezegd.


De v10 is tot nu toe echt het beste modem wat kpn heeft. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie niet kapot kan zijn maar dat zien we zelden.  Heeft u glasvezel of nog via de koperaansluiting? Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Via de koper aansluiting.


Weet u hoe u in moet loggen in het modem?


Alles doet het alleen af en toe hapert ie, en de WiFi is sowieso slecht. Nieuwe tv kastjes en modem toegezegd met WiFi 6. Maar nu blijkt dat ze dat niet doen. Ja je mag wifipunten kopen voor €199.00. 


Als wifi 5 niet goed is dan wordt het met wifi 6 ook niks. Maar wat is er op tegen dat je wifi versterkers moet kopen? Als er bij jouw in de woonkamer niet voldoende verlichting is verwacht je toch ook niet dat het electriciteitsbedrijf gratis een schemerlamp levert. Of als jij een buitenkraan wil krijg je die toch ook niet gratis van het waterbedrijf?!


Het gaat erom dat de kpn van alles toezegt maar  maar dat niet doet, ben al ruim een week aan het bellen.  En iedereen schuift het op een ander af. Laten ze dan maar uit coulance wifipunten  sturen, maar dat doen ze ook niet. Kortom slecht bedrijf. Jij werkt zeker voor de kpn. 


Nee hoor ik heb een fantastische baan in het vervoer over het water. Maar ik vermoed dat de medewerker iets gezegd heeft wat niet waar gemaakt kan worden.  De modems vanaf de v10 zijn uitstekend. Daarnaast heeft u een koperaansluiting en bij sommige koperaansluitingen werkt het nieuwe modem (nog) niet. Weet u hoe u in moet loggen in het modem?


Weet ik en word het dan beter?


Regel gewoon een monteur via de site kost u eenmalig 70eu als het niet aan KPN hoeft u niks te betalen.
Monteur kan alles voor u betekenen, alleen voor niks staat de wereld niet op.