Skip to main content
Beantwoord

Geen V10 update gehad ondanks bericht dat de update zou komen

• 22 januari 2025
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Hallo,

Ik zit ook op deze versie. Ik hoef in principe geen update maar ...:

Ik heb nu deze week en vorige week al een berichtje gehad van KPN dat mijn modem zou worden geupdate. 
Het enige dat ik heb geconstateerd is dat de router deze week en vorige week vrijwel helemaal is gereset.
Geen nieuwe software, alleen maar mijn eigen instellingen weggepoetst en ook nog mijn eigen wachtwoord weggepoetst.
Twee keer nu.
Volgende week weer?
Snap ik het niet of wat is er aan de hand?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Markeer en welkom bij de KPN Community! Dank voor het melden. Er zijn meer klanten die hetzelfde meldden, daar heeft moderator Erik wat duidelijkheid over gegeven: https://community.kpn.com/product-updates/experia-box-v10-update-naar-v10-c24-12-15-628140/index3.html?postid=2061806#post2061806

Voor de handigheid ook de tekst hier:

Jammer dat het bij jullie deze keer (weer) niet gelukt is om de update door te voeren. Dit betekent dat jullie vallen in die groep met klanten waarbij we het eerder geprobeerd hebben, en waarbij het op dat moment niet gelukt is vanwege een bepaald issue. Die klanten hebben we verzameld en zijn we nu opnieuw aan het proberen. Bij deze nieuwe poging hoort ook een reset van je modem tijdens het updateproces. Dit omdat we zien dat de kans dat de update dan wel wil pakken een stuk groter is. Maar ook niet gegarandeerd. Wat nu bij jullie dus blijkt. We zullen het op een later moment opnieuw proberen, krijg je ook weer opnieuw bericht. Het kan even duren, maar we gaan ervoor zorgen dat je de update krijgt. 

Excuses voor het ongemak. Je krijgt de update alsnog vanzelf!

Bekijk origineel

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7469 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Hi ​@Markeer en welkom bij de KPN Community! Dank voor het melden. Er zijn meer klanten die hetzelfde meldden, daar heeft moderator Erik wat duidelijkheid over gegeven: https://community.kpn.com/product-updates/experia-box-v10-update-naar-v10-c24-12-15-628140/index3.html?postid=2061806#post2061806

Voor de handigheid ook de tekst hier:

Jammer dat het bij jullie deze keer (weer) niet gelukt is om de update door te voeren. Dit betekent dat jullie vallen in die groep met klanten waarbij we het eerder geprobeerd hebben, en waarbij het op dat moment niet gelukt is vanwege een bepaald issue. Die klanten hebben we verzameld en zijn we nu opnieuw aan het proberen. Bij deze nieuwe poging hoort ook een reset van je modem tijdens het updateproces. Dit omdat we zien dat de kans dat de update dan wel wil pakken een stuk groter is. Maar ook niet gegarandeerd. Wat nu bij jullie dus blijkt. We zullen het op een later moment opnieuw proberen, krijg je ook weer opnieuw bericht. Het kan even duren, maar we gaan ervoor zorgen dat je de update krijgt. 

Excuses voor het ongemak. Je krijgt de update alsnog vanzelf!

Reageer