Skip to main content

Hallo, wij hebben sinds 2 weken een Experia Box V10A (ter vervanging van de V10) en sinds we dit nieuwe modem hebben ondervindt mijn partner steeds problemen met verbinden met de wifi als ze het spelletje Hay Day wil spelen. Ze start het spel op en krijgt dan vervolgens de melding ook de internetverbinding te controleren omdat ze geen verbinding heeft. Dit heeft ze dus wél en ook andere spelletjes doen het gewoon. We zijn er inmiddels achter dat als ze de locatie uitzet de verbinding Hay Day-wifi wel tot stand komt. Met de Experia Box V10 hadden we nooit door soort "problemen".

Is er onder jullie iemand die weet wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Hoi @Toets . Welkom op het forum.

Wat een merkwaardig probleem.  Om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit iets met de v10a te maken heeft. Speelt dit alleen op háár telefoon/tablet?


Hoi @Erwin_ bedankt voor je reactie! Zij had last op beide tablets en op de telefoon maar het probleem ligt naar alle waarschijnlijkheid bij het spel aangezien alle andere spelletjes het probleemloos doen en ikzelf ook geen enkel probleem ervaar als ik online ben 


Ik weet niet of het spel zelf ook een forum/contact mogelijkheid heeft. Je zou daar dan nog eens kunnen navragen. Vreemd blijft het wel.