Skip to main content

Ik wil mijn V10 modem splitten op 2.4GHz en 5GHz. Nu heb ik hier al verschillende topics van gelezen, maar ik heb geen enkel wachtwoord om in te kunnen loggen op mijn modem. Achterop staat geen Admin ww. Wel een aantal verschillende letter/cijfer combinaties maar niks werkt. ook het inloggen zonder iets in te vullen werkt niet. Wat kan ik nog doen? Ik wil het graag splitten zodat ik mijn slimme robot kan aanmelden op de 2.4GHz.

Dan zult u hem moeten resetten. Dat al geprobeerd? 


Dat kan wel kloppen dat je geen wachtwoord kan vinden.  Bij de eerste keer inloggen druk je op ok en dan wordt er gevraagd een wachtwoord te maken. Probeer het en laat even weten hoe het afloopt. 


Dit heb ik net gedaan, daarna geprobeerd in te loggen met gebruikersnaam Admin en zonder ww. Geen succes


Dan wordt het resetten ben ik bang.


Dat heb ik dus zojuist gedaan maar helaas krijg ik geen optie voor nieuw ww in te stellen. :(


Je hebt em gereset, dan krijg je als je probeert in te loggen een scherm met ok. Als je niets invult en wel op ok druk krijg je dan geen scherm met de vraag om een wachtwoord te maken?


@Joep1965 Ja nu is het gelukt! Ik had denk ik het reset knopje niet lang genoeg ingedrukt tot het lampje rood werd. Nu wel, en nu heb ik het wachtwoord inderdaad kunnen aanmaken. Bedankt voor de hulp :D 

Â