Het is vast niet de slimste vraag. Ik wil graag het wachtwoord in mijn experia box 10 veranderen. ( ga er van uit dat de WPA code op het toestel het wachtwoord is ) Nu was ik in de Tool van KPN waar je het kan veranderen, alleen vraag ik mij af. Moet ik er dan het woord WPA voor zetten ? De SSID stat al ingevuld, kan ik deze gewoon weghalen en een andere naam er in zetten of loopt alles dan in de soep. Bedankt
Beantwoord
Hoe kan ik het Wifi wachtwoord en eventueel de netwerknaam veranderen?
Beste antwoord door Marcia van KPN
Is jouw KPN modem voorzien van de KPN Software, dan kan je nu makkelijk via de MijnKPN app in een paar stappen de wifinaam en het wifiwachtwoord van jouw modem wijzigen:
- Ga naar de MijnKPN app
- Ga naar Mijn wifinetwerk
- Als je de app voor het eerst gebruikt, vul je 1 keer het modemwachtwoord in. Dit is niet het wifiwachtwoord.
- Ga naar instellingen
- Ga naar Wifi instellingen
- Pas het Wifinaam en wachtwoord aan
- Klik op toepassen.
Klaar met instellen? Vergeet niet om je apparaten opnieuw te verbinden met de wifi.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.