Skip to main content

Ik kan niet meer inloggen op mn modem. Wachtwoord wat ik had werkt niet. Een modem reset werkt het default wachtwoord ook niet.

  • Heb geprobeerd de reset via de mijnkpn site (meerdere malen)
  • Heb de reset gedaan met het reset knopje achterzijde tot het rode lampje brand. (meerdere malen)
  • Heb de verschillende links geprobeerd die worden aangeraden op dit forum maar ook zonder succes.
  • Heb verschillende wachtwoorden geprobeerd die  achterop de sticker vermeld staan omdat misschien een i een l is enz..

Ik weet ff niet wat ik nog verder kan doen… suggesties?

 

Hi @obburt, welkom hier. 

Wat naar dat dit niet lukt, ik denk ook graag mee. 

Volgens mij heb je al alles geprobeerd. Lukt dit op geen enkel apparaat? Zou je ook nog een andere browser kunnen en willen proberen? Denk aan Chrome, Edge of Firefox. 

Zou ik ook een screenshot mogen zien van wat je ziet?


Hi @Alex van KPN ,

Bedankt voor je reactie.

Andere browsers ook geprobeerd, Firefox, Chrome, Gener8 en Safari.

 


Heb de verschillende links geprobeerd die worden aangeraden op dit forum maar ook zonder succes.

Die links gelden voor de KPN Box 12. Niet voor de Experiabox v10a.

Voor de duidelijkheid: in het verleden kon u wel inloggen? 

U gebruikt het Admin password? Niet de Wireless Key?

Heeft u SuperWiFi's of Experia WiFi's? 


zeker, gebruik het admin wachtwoord en ik heb SuperWIFI, 3 stuks

 


Misschien word na een reset het Admin password vanuit de SuperWiFi's weer overgenomen. Dat zou misschien kunnen. Dus zet die dingen uit. Stekker uit het stopcontact. En probeer dan nog eens te resetten. 


Hi @Nick83 bedankt voor de suggestie.

Stekkers uit de SuperWifi’s gehaald. Modem gereset. Wachtwoord pogingen gedaan maar helaas zonder gewenst resultaat. Kan nog niet aanmelden op de modem.

Het resetten van het modem zowel via de site van kpn geprobeerd en met het reset knopje op de modem.


Ok. Kunt u een foto plaatsen van het Admin password? WiFi gegevens maar even zwart maken zodat alleen het Admin password zichtbaar is.


@Nick83  zo voldoende?

 


Tja... dat lijkt me niet een heel moeilijk wachtwoord. Het 2de teken is misschien een uitroepteken? Heeft u het ook al eens met een andere pc/laptop geprobeerd? 


@Nick83 geniaal! Een uitroepteken nog niet geprobeerd. Dank!!!


Super. Het is niet erg duidelijk. Het was ook zomaar een wilde gok.


 

Ok. Kunt u een foto plaatsen van het Admin password? WiFi gegevens maar even zwart maken zodat alleen het Admin password zichtbaar is.

@Nick83  zo voldoende?

 

Tja... dat lijkt me niet een heel moeilijk wachtwoord. Het 2de teken is misschien een uitroepteken? Heeft u het ook al eens met een andere pc/laptop geprobeerd? 

@Nick83 geniaal! Een uitroepteken nog niet geprobeerd. Dank!!!

Inderdaad iets moeilijker te zien. Wat fijn dat het nu is gelukt met dank aan Nick!


Reageer