Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik mijn KPN modem aansluiten op de coax aansluiting?

• 20 november 2024
  • 9 reacties
  • 386 keer bekeken

Hoe krijg ik dit aangesloten op de Kpn modem..de juiste kabel hiervoor heb ik niet erbij gekregen bij mn installatie pakket

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22693 reacties
  • 20 november 2024

Dag ​@Bootsie , dit is geen aansluiting voor kpn. Ergens zal nog een ander type aansluiting moeten zijn. Als je er niet uit komt maak dan gebruik van de gratis installatiemonteur die je hier aan kunt vragen. Let op het gaat om installatie!!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 november 2024

Dank je wel voor je bericht.

Ik heb een monteur aangevraagd.

Ik snap dat ik via dsl/telefoon kabel moet aansluiten nu maar ik heb dat sinds dat ik hier woon (13jaar) geen gebruik gemaakt van deze aansluitingen..ik zie 2 aansluitingen/ punten in mn woonkamer en een los aan elkaar gekoppeld draadje los in mn meterkast…

Gaat deze monteur dit gratis voor mij regelen?

Bedankt nogmaals!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 november 2024

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 november 2024

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 november 2024

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2952 reacties
  • 21 november 2024
Bootsie schreef:

Dank je wel voor je bericht.

Ik heb een monteur aangevraagd.

Ik snap dat ik via dsl/telefoon kabel moet aansluiten nu maar ik heb dat sinds dat ik hier woon (13jaar) geen gebruik gemaakt van deze aansluitingen..ik zie 2 aansluitingen/ punten in mn woonkamer en een los aan elkaar gekoppeld draadje los in mn meterkast…

Gaat deze monteur dit gratis voor mij regelen?

Bedankt nogmaals!

De monteur gaat alles netjes voor je oplossen!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17521 reacties
  • 22 november 2024

Welkom op de community ​@Bootsie, en welkom bij KPN! Wij gebruiken de COAX aansluiting inderdaad niet, wij gebruiken een van deze aansluitingen

De foto's die je later toevoegde lijken meer op mogelijke aansluitpunten. Als de monteur komt kan die het juiste punt vinden en daar alles op aansluiten zoals Joep en bnh zeggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 23 november 2024

Monteur geweest en alles tip top in orde,

Hulde kpn!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17521 reacties
  • 26 november 2024

Dat is goed om te lezen ​@Bootsie, daar ben ik blij om. Geniet van je nieuwe verbinding en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.