Skip to main content

Na 10 jaar krijg ik een mail van KPN, “u mag uw oude modem omruilen voor de nieuwe V12!”. Ik neem de vervolgstappen, KPN checkt en antwoord: “uw modem is helemaal nieuw, u komt niet in aanmerking”.

Ik ben mantelzorger/contactpersoon voor mijn moeder (88) en die heeft net een nieuw modem gekregen. Ik denk dat KPN dit door elkaar haalt. Gevolg, ik kan mijn 10 jaar oude modem niet omruilen!!

Wat te doen??

Heeft u dan niet ingelogd op het verkeerde MijnKPN account? Of vanaf het verkeerde adres?


Echt belangrijk:

Log op je eigen adres (internetverbinding; via wifi dus) in op die link.

Welke experiabox heb je nu: H220N, v8, v9?


Hallo @Vervangen oud modem, mocht je er echt niet uitkomen met de Servicetool op jouw eigen verbinding? Vul dan jouw forumprofiel in en geef even een seintje. Dan ga ik er voor zorgen dat je een nieuw modem van KPN krijgt. 


Hallo Jeroen, dank voor je reactie!

  1. ik kreeg een email van KPN dat ik in aanmerking kom voor een nieuw modem. De mijne is 12 jaar oud (HN20 etc)
  2. Op verschillende manieren ga ik naar “check je modem”. Ik log in op mijn eigen systeem.
  3. Het systeem checkt en zegt “u heeft het nieuwste modem” en sluit af
  4. Ik ben contact persoon (e-mailadres, telnr.) voor mijn moeder. Die heeft paar maanden geleden een nieuw modem gekregen en daar kijkt het systeem denk ik naar, terwijl ik toch op mijn eigen systeem inlog!
  5. Ik kijk uit naar een nieuw modem want deze van 12 jaar oud wordt wel krikkemikkig. Hopelijk kun je me helpen! Dank daarvoor!

Je forumprofiel nog even invullen, @Vervangen oud modem . Dan zet Jeroen_dB een omruil in. 😉


Peter en Jeroen,

Forumprofiel bijgewerkt. Ik zie de omruil graag tegemoet. Dank.

Theo Van Gerdingen 


Hallo @Vervangen oud modem de vervanging is in gang gezet. Alle info krijg je per sms.