Skip to main content

Door een lekkage in de meterkast is mijn Experia box overleden. Kan ik in de KPN winkel een nieuwe ophalen?

Hallo @MrMartijn bel met KPN klantenservice op 0800-0402. Voor problemen of storingen 24/7 bereikbaar.


Bij de klantenservice kan je ook een ruiling in de winkel aanvragen.

Maar vraag wel of de winkel open is op het moment dat jij er naartoe wil en of ze een modemvoorraad hebben!


Hoi @MrMartijn .  Het kan eventueel ook via mij maar dan kan het wat langer duren omdat we niet permanent aanwezig zijn op het forum.

Mocht je dat willen heb ik je gegevens nodig. Kun je in dat geval je profiel aanvullen en daarna hier een seintje geven?


Dank voor jullie antwoorden. 
@Erwin_  ik ga nu mijn profiel gegevens aanvullen. Ophalen doe ik het liefste in Hoofddorp. 


@RBxx ik heb gisteravond ruim 25 minuten in de wacht gehangen en toen opgegeven. 
Een keer eerder, bij de oplevering paar jaar terug, zelfde tijdstip ging het een stuk vlotter en werd ik perfect geholpen. 


Komt goed. Ik help je verder. Ik ga even naar je gegevens kijken


@MrMartijn . Vreemd genoeg is je lijn wel ‘up’ . Ik krijg contact met een modem.   Wat is er precies stuk gegaan? 


@Erwin_ Ik ben zelf ook verbaasd. Gisteravond haperde mijn verbinding opeens, toen ik in de meterkast ging kijken, was m’n experia kletsnat en bleek er water in te lopen. 
Water afgesloten, stekkers getrokken. Melding gemaakt bij verzekering. 
Toen ik later het modem had gedroogd en weer opstartte kreeg ik ook verbinding maarrrrr er kwam een vreemd brommend geluid uit de experia en een geurtje dat ook niet goed Direct weer uitgezet.
Vanochtend heb ik de zaak opnieuw opgestart en nu werkt het. De vraag is alleen of dat zo blijft. is. Er was duidelijk kortsluiting in het apparaat en de vraag is of er nu iets kapot is. Ik heel afhankelijk van m’n aansluiting. Daarom wil ik er graag een nieuwe neerzetten. Om verrassingen te voorkomen.  


Begrijpelijk. Ik ga je even bellen. 


Leuk je even gesproken te hebben. Die v10a gaan we omruilen. Maandagmiddag ligt er een nieuwe klaar.

Check voor de zekerheid nog even of je FTU/NT niet toch per ongeluk nat is geworden. Daar wil je geen sluiting in hebben. Als je andere of aanvullende vragen hebt, weet je mij te vinden. Fijn weekend.Â