Skip to main content
Beantwoord

Hoe open ik poort 21 op de box12?

• 6 januari 2025
  • 5 reacties
  • 252 keer bekeken

Hoe kan ik poort 21 open zetten op de KPNbox 12b?

Beste antwoord door Denise van KPN

Heb je de nieuwste softwareversie, ​@Oosterweg 5C? Dan lees je hier hoe je portforwarding in kunt stellen: Modems met KPN Software: Port Forward instellen / UPnP aanzetten.

Heb je nog de oude software? Dan zijn dit de instructies: KPN Box 12: Port Forward instellen / UPnP aanzetten.

Bekijk origineel

5 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7711 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Heb je de nieuwste softwareversie, ​@Oosterweg 5C? Dan lees je hier hoe je portforwarding in kunt stellen: Modems met KPN Software: Port Forward instellen / UPnP aanzetten.

Heb je nog de oude software? Dan zijn dit de instructies: KPN Box 12: Port Forward instellen / UPnP aanzetten.

• 3011 reacties
  • 9 januari 2025
Oosterweg 5C schreef:

Hoe kan ik poort 21 open zetten op de KPNbox 12b?

Voor verkeer van binnen vandaan naar buiten? Of voor verkeer buiten vandaan naar binnen? 

Meerwillenweten2017
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Ik probeer een website te updaten maar krijg een foutmelding volgens hosting zou poort 21 dicht staan en zou deze moeten openzetten masr hoe doe ik dat precies ?

• 3011 reacties
  • 24 februari 2025
Meerwillenweten2017 schreef:

Ik probeer een website te updaten maar krijg een foutmelding volgens hosting zou poort 21 dicht staan en zou deze moeten openzetten masr hoe doe ik dat precies ?

Inloggen op http://192.168.2.254, lukt dat?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 4 maart 2025

Nou hierbij mijn modem is vanacht geüpdatet naar versie V12.C.24.05.14

Hiermee is het dus begonnen en deze update bevat en bug, je firewall op laag zetten blokkeerd nog steeds port 21, terwijl er staat dat er hierdoor geen beperkingen zijn.

Oplossing handmatig poort 21 openzetten via tab port forwarding.

Mooie kunnen we het niet maken wel iets makkelijker.

Echter zo zou het niet moeten, dat terzijde!

Reageer