Skip to main content

Glasvezelkastje is nu geinstalleerd in woonkamer. Kastje zit verder geen plug of stekker aan.
Er ontbreekt nu een kabel o.i.d.
Ik kan de Experiabox V10 niet aansluiten. Moet ik zo’n kabeltje bestellen? Waarom duurt dit allemaal zo lang?

 

Hallo @PVijftigschild je hebt een netwerkkabel nodig in de goede lengte, kwaliteit minimaal CAT5e.

De ene kant sluit je aan op de LAN-poort van de glasvezelkast en de andere kant sluit je aan op de rode WAN-poort van de V10.

Meestal wordt er een standaard LAN-kabel meegestuurd of bij installatie door monteur eentje achter gelaten, die sluit dan de modem aan en test e.e.a.

De DSL-kabel die misschien eerst in de V10 stak kun je verwijderen, dat was de koper xDSL-aansluiting.

 


Hallo @PVijftigschild, de modem V10 heeft een zogeheten wan-poort. Je sluit met behulp van een netwerkkabel de V10 vervolgens aan op de wan-poort van het glasvezelkastje. Mocht het nodig zijn kan ik een kabel gratis opsturen. Vul dan wel even het forumprofiel in. 

Indien je er echt niet uitkomt, kan er ook altijd een monteursafspraak gemaakt worden via de klantenservice (gratis nummer 0800-0402).