Skip to main content
Antwoord

Hoe zet ik sip alg uit op mijn experiabox v10a?

• October 2, 2025
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik wil de sip alg uitzetten op mijn experiabox v10a om mijn yealink t41s te laten werken op een fitzbox achter de experiabox v10a

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Madcab312. Ik denk graag mee, hoewel ik hier geen ervaring mee heb. 

Registreert het toestel wel of helemaal niet.

wat je kan proberen is poort 5060 te openen in de firewall. En als pstn op het modem nog geactiveerd staat wordt het al een beetje kansloos. Of modem vervangen je kan er niks aan tweaken  

Is het hiermee gelukt? Wat me nog te binnenschiet; we hebben 2 topics over het aansluiten van je verbinding met of zonder de KPN modem. Misschien heb je daar wat aan. Stel vooral de vraag daar ook, veel ervaren gebruikers daar! 

4 reacties

• October 2, 2025

Waarom sluit je die Fritzbox niet meteen aan op de telefoonaansluiting of glasvezelkastje? Welk type Fritzbox heb je?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 2, 2025

Ik heb hem met openwrt als een router maar nu zat ik op een ander forum van kpn te lezen dat de telefoon ook direct op de wan poort kan van de experiabox met een twisted kabel ik ga dat ook even proberen kijken of die dan werkt want via de lan van de experiabox heb ik het opgegeven twee dagen bezig zonder ook maar een resultaat vandaar dat ik het via de fritzbox probeer maar het blijf belachelijk dat je nergens meer bij kan in de experiabox en dat de helpdesk zeg zet het maar op het forum terwijl het een kleine moeite is om ff de sip alg uit te zetten op afstand 

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

wat je kan proberen is poort 5060 te openen in de firewall. En als pstn op het modem nog geactiveerd staat wordt het al een beetje kansloos. Of modem vervangen je kan er niks aan tweaken  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hi ​@Madcab312. Ik denk graag mee, hoewel ik hier geen ervaring mee heb. 

Is het hiermee gelukt? Wat me nog te binnenschiet; we hebben 2 topics over het aansluiten van je verbinding met of zonder de KPN modem. Misschien heb je daar wat aan. Stel vooral de vraag daar ook, veel ervaren gebruikers daar!