Skip to main content

Beste KPN,

Sinds de update van versie 23.x naar 24.x kan ik mijn logs niet meer inzien. Ik log in op het modem via een laptop, laatste mozilla versie, geen extensions of add-ons. Ook met een verse Chromium, geen logs. Zodra dingen verborgen worden, word ik wantrouwig. Waarom mag ik deze logs niet meer zien, oftewel, waarom willen jullie niet, dat ik dit weet ?

Ik heb jullie huidige flut “beheer site/app” bekeken en geconstateerd dat het flutter is. Dat blijkt !

Ik weiger mijn modem te beheren middels een app uit een playstore (geen Google-/Apple-/Meta-/Alfabet -shizzle toegestaan). Een app uit eigen KPN beheer via eigen platform die ALLEEN modembeheer doet (nee, geen toegang tot contacten, nee niet automatisch opstarten, en in staat om te werken zonder toegang tot microfoon/webcam). Ook zouden fonts/svg/images lokaal toegankelijk moeten zijn voor jullie eigen app (CORP). Bij mij staan in de settings “download fonts” altijd uit. Houden jullie daar rekening mee bij het “in mekaar frŏbelen” van jullie nieuwe app?

Jullie beheer interface moet toegankelijk zijn zonder koppel-verkoop en niet afhankelijk zijn van 3e partijen.

Mijn vraag is aldus:

Wanneer geven jullie mij toegang tot mijn eigen log bestanden. En hoe gaan jullie dat voor elkaar krijgen.

SagemcomFast5359_KPN (KPN Box 12)

V12.C.24.05.08

ps:

Als er iemand weet hoe ik mijn logs kan downloaden/inzien, via een hack, laat het me weten ajb.

Geen logs, service tool dat niet werkt … niet vrolijk ...

Ook ik stoor me aan het ontbreken van de logs in de huidige software. Graag een indicatie wanneer dit terug gaat komen.

@Erik van KPN al een idee wanneer?

Reageer