Skip to main content
Antwoord

Ik krijg herinneringen dat ik mijn modem nog moet terugsturen

• September 29, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb 2.5 week geleden het spul opgestuurd en krijg elke x een herinnering.

Mvg Saskia Kroep 

Nopbasicgym

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo en welkom op de KPN Community ​@nopbasicgym. Het is natuurlijk niet leuk als je iets retour stuurt en wij vervolgens je gaan "lastig vallen" met herinneringen. Het gebeurd helaas dat verwerking kruist met allerlei herinneringen. Deze kun je dan ook negeren. 

Mocht je toch zoiets hebben van: ik wil graag dat er genoteerd wordt dat de apparatuur retour is. Maak dan een belafspraak met mijn collega's van de klantenservice  of bericht onze webcare afdeling via X of Facebook

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 29, 2025

Beste ​@nopbasicgym herinneringen kun je negeren als je de spullen teruggestuurd hebt en daar een verzendbewijs van hebt.

Dat bewijs heel goed en heel lang bewaren.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Hallo en welkom op de KPN Community ​@nopbasicgym. Het is natuurlijk niet leuk als je iets retour stuurt en wij vervolgens je gaan "lastig vallen" met herinneringen. Het gebeurd helaas dat verwerking kruist met allerlei herinneringen. Deze kun je dan ook negeren. 

Mocht je toch zoiets hebben van: ik wil graag dat er genoteerd wordt dat de apparatuur retour is. Maak dan een belafspraak met mijn collega's van de klantenservice  of bericht onze webcare afdeling via X of Facebook