Skip to main content

Wij krijgen een brief om de oude modem terug te sturen, helaas hebben wij de nieuwe niet ontvangen. 

Hoi @Jan 14 ,

Een moderator kan dat voor je doorgeven.Vul dan even je profiel daarvoor in.

Daarnaast kan je als je graag alsnog een nieuwer type modem wilt en nu een verouderde hebt, deze hier aanvragen: https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm


Er is al een nieuwe modem aangevraagd en deze zou afgelopen zaterdag al bezorgd worden. Maar deze is nog steeds niet bezorgd. Wanneer kan ik deze ontvangen?


Dat duurt dan wel lang .

Je weet dat het naar een PostNL punt word gestuurd?

Het automatisch versturen ging een keer eerder mis op het forum, een medewerker kan dan handmatig nog een modem opsturen.


Naar welk PostNL punt is het verstuurd dan? Graag ontvang ik zo snel mogelijk een nieuwe.


Geen idee @Jan 14 , ik werk niet bij kpn.Een moderator komt deze week langs een kan voor je kijken waar het pakket zich bevindt of een nieuwe opsturen.

 


Hallo @Jan 14 In de regel wordt een nieuw modem bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt bezorgd en deze kun je dan ophalen met gelijktijdige inlevering van het oude modem, anders krijg je de nieuwe niet mee.

Daar moet ook met je over gecommuniceerd zijn/worden.

 

 


Naar welk PostNL punt is het verstuurd dan? Graag ontvang ik zo snel mogelijk een nieuwe.

Daar krijgt u dan een mailtje en/of sms over.

 


Hallo @Jan 14, welkom op het KPN forum. Je geeft aan dat je in afwachting bent van een nieuw modem. Graag kijk ik voor je na waar dat modem dan blijft. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Geef even hier in het topic een seintje, dan ga ik voor je op onderzoek uit.