Skip to main content

Ik heb ongeveer 6 weken geleden telefonisch een probleem gemeld met m'n Experia Box V10. Er zou een nieuwe Experia Box opgestuurd worden maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Kunt u nakijken waar het mis is gegaan?

Wat was het probleem? Want ... hij zal vast niet helemaal stuk zijn. Want dan had u geen 6 weken afgewacht... toch?


Beste @Edwin Reitsma, welkom! Ik ben ook benieuwd naar wat er dan mee aan de hand is? Hij had er sowieso al wel moeten zijn, dus er lijkt iets mis gegaan. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Ik heb het forumprofiel aangevuld met mijn adres en klantnummer.


Bedankt! Ik zie inderdaad wel dat er contact geweest is, maar er is geen Experia Box opgestuurd helaas.. Mijn collega heeft ook geen notitie gemaakt van wat er precies mis is. Speelt het betreffende probleem nog steeds? Zo ja, zou je toch nog eens uit willen leggen wat er aan de hand is? We helpen graag.


Het oranje  service lampje was destijds aan het branden en ook na het opnieuw opstarten bleef dat zo. Op dat moment had in ook geen internetsignaal op 2 van de 4 LAN poorten. Dit probleem heeft zich later nog een keer voorgedaan, maar op dit moment is het goed.


Ah, fijn om te lezen! Voorlopig laat ik het dan even zo, maar mocht het weer gebeuren, bel direct even met 0800-0402. Mijn collega's kijken direct met je mee en kunnen indien nodig een nieuwe Experia Box voor je bestellen.Â