Skip to main content

Hallo iedereen,

 

Ik ben een ICT-beheer student en wil daarom graag observeren hoe het netwerk bij mij thuis in elkaar zit, daarom wil ik graag in de modum komen.

Één probleempje: mijn vader, (de contact persoon voor kpn en dus verantwoordelijk voor het thuis netwerk), is het wachtwoord hiervan vergeten.

 

Ik had al gekeken hoe je dit zou kunnen oplossen alleen de enige manier blijkt toch de modum te resetten. Alleen dan vraag ik mij af:

In hoe verre “vergeet” de modum waar hij het internet moet verspreiden in het netwerk? Of gaat dat automatisch? (Ik heb dit voor mijn gevoel nog niet in mijn lesstof gehad)

 

Sorry als het een beetje “dom” klinkt alleen ik wil gewoon alles zeker weten voordat ik dadelijk het gehele internet bij mij thuis verkloot om het maar zo te zeggen.

 

Alvast bedankt!

Ik heb dit voor mijn gevoel nog niet in mijn lesstof gehad

Dat heeft u al vast goed ... geobserveerd ... denk ik.

Gewoon resetten. Na reset werkt alles vast wel weer 😊


Resetten hersteld de instellingen naar fabriek maar in dit geval heeft KPN een reset profiel opgesteld en dit zal altijd hetzelfde blijven binnen het modem na het resetten is het altijd mogelijk om verbinding weer te krijgen met de daar bijbehorend SSID en wachtwoord.