Skip to main content

Hallo iedereen met name KPN,

WAAROM worden mij aldoor herinneringen gestuurd mijn oude modem dat per 31-mei j.l. werd vervangen door een nieuwe terug te sturen?????
Dit oude modem werd met de monteurs meegegeven. Kennelijk hebben zij dat niet doorgegeven (leuk!) en nu zit ik met die constante herinneringen. Ik had al aangegeven bij verzoek 1, dat het modem was meegegeven.

Kan hier iets aan worden gedaan, of blijft dit zo? Ik ben niet van plan om ook maar 1 cent te vergoeden, de fout zit bij de KPN waar kennelijk alles langs elkaar heen werkt. 

  1. Waasdorp

Ook ik wordt voortdurend geplaagd door herinneringen, terwijl mijn modem werd meegenomen door de monteurs. Kennelijk hebben zij daar geen notitie van gemaakt (leuk leuk leuk), nu zit ik met deze uitermate vervelende berichten van de KPN.

Kan iemand van de KPN hier iets aan doen? Zelfs heb ik geen bevestiging gehad van het meegeven, dus ik heb geen poot om op te staan. Ook leuk leuk leuk. Maar echt hè, de fout zit niet bij mij, hier staat géén oud modem, dus ik kan niet eens iets terugsturen. 

Het meenemen geschiedde op 31 mei, 2022, door de monteurs André en Ruud.

A.Waasdorp

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic


Hallo @A. Waasdorp ,

Gewoon die aanmaningen negeren. De monteur spaart ze waarschijnlijk op en levert de verzameling modems vast nog wel een keer in bij het inleverpunt van KPN. 
 

Een moderator kan eventueel een aantekening maken in jouw dossier, maar dan moet je wel even jouw volledige forumprofiel vullen. 


@Noordzee

Dank voor het snelle antwoord.

Het kan wel zijn dat ze de modems “opsparen” maar ik wil gewoon NIET alsmaar die snotvervelende herinneringen ontvangen. Het is ergerlijk en onnodig als KPN iets aan de administratie zou doen. 

Ik moet niet steeds iets hoeven “negeren”, ik moet die aanmaningen gewoon NIET krijgen,


Hoi @A. Waasdorp. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je steeds een herinnering hierover ontvangt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. 


Hallo Vikash,

 

Ik heb het KPN Forum Profiel ingevuld. Tja, mijn klantnummer…. ik heb wel drie klantnummers, eentje voor mijn Internet abonnement, eentje voor mijn ene mobieltje, eentje voor mijn andere mobieltje en dan heb ik vast nog wel ergens een klantnummer voor mijn vaste telefoon abonnement, dus zoek maar uit….

Volgens mij is een en ander al doorgegeven via het Facebook team, maar het kan natuurlijk geen kwaad om nog eens te controleren of dit zo is. 

 

Groet,

 

A.Waasdorp


Hoi @A. Waasdorp. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je steeds een herinnering hierover ontvangt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gevonden en doorgegeven aan onze logistieke afdeling. 😊