Skip to main content
Beantwoord

Inloggen modem Experia Box V10a lukt niet

  • June 13, 2024
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik probeer sinds lange tijd in te loggen op mijn modem om het wachtwoord te veranderen. Dit lukt niet. 

Ik heb elk wachtwoord geprobeerd, ook na resetten lukt het mij niet, niet met het oude admin wachtwoord, met huidige wachtwoord, of andere. Het gekke is dat ik wel verbinding heb met mn wifi, en dat wachtwoord werkt ook niet om in te loggen. 

elke keer krijg ik het bericht zoals in de afbeelding. Ook met verschillende browsers werkt het niet en met mn telefoon ook niet.

 

Ik ben ten einde raad en ben erg gefrustreerd dat ik niemand meer van KPN kan spreken.

Niet tevreden over de huidige service van KPN.

 

Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Moudr , als je de Experia Box v10A hebt gereset, dan kan je alleen inloggen met het Admin password dat je vindt achterop het modem. Mogelijk moet je het kaartje even wegschuiven.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 13, 2024

Heeft u WiFi versterkers van KPN? 

Heeft u het Admin password geprobeerd? 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 13, 2024

Hallo @Moudr , als je de Experia Box v10A hebt gereset, dan kan je alleen inloggen met het Admin password dat je vindt achterop het modem. Mogelijk moet je het kaartje even wegschuiven.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2024

Dank! het is gelukt!