Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb maar een account aangemaakt op de community aangezien ik er met jullie klantenservice gewoon niet uit kom. Twee medewerkers gesproken waar niet over naar huis te schrijven valt. Beide stond ik tien minuten in de wacht om alleen al te weten te komen of mijn modem momenteel op wifi5 of wifi6 draait (omdat ik niet kan herinneren of ik dit nou wel of niet heb aangepast in het verleden).

 

De reden dat ik contact opnam met de klantenservice is omdat ik niet kan inloggen op de box12, zoals velen met mij als ik de community even doorlees.

 

Ik heb alle tips op deze pagina al geprobeerd, maar dat mag helaas niet werken.

 

Punt is, als ik hem reset naar fabrieksinstellingen dan kan ik inloggen met de code die achterop het modem staat bij admin password. Zodra ik dan een paar weken later weer wil inloggen dan krijg ik telkens de melding “Wrong login information”. Ik heb dit nu al zo'n 3 of 4 keer moeten doen, daarbij ook meteen de superwifi punten opnieuw moeten installeren na een reset. Ik word het inmiddels wel een beetje zat en wil gewoon kunnen inloggen op het modem wanneer ik dat wil, zonder het hele netwerk weer opnieuw te moeten instellen.

 

Ik heb geen uitgebreid netwerk, gewoon 1 modem (box 12) met een superwifi punt die bekabeld aan het modem is aangesloten. Verder geen bijzonder apparatuur in mijn netwerk zoals eigen routers, switches of access points.

 

Vanuit de app heb ik al geprobeerd in te loggen maar ook vanaf mijn computer via verschillende browsers, via wifi of bekabeld het mag allemaal niks uitmaken.

 

Mijn vraag: Hoe kunnen we dit oplossen zonder mijn modem te moeten resetten elke keer.

Hoi @Eschwinm, het kan soms best hardnekkig om in te loggen in de Box12. Dat blijkt wel weer. Resetten werkt even, maar daarna niet meer. Dat is wel gek. Je zou niet altijd moeten resetten. 

Werkt het ook niet via deze link? Vaak werkt het het beste via Firefox, dan wel in de incognito browser. Lukt het dan wel?