Skip to main content

Ik wil graag inloggen op mijn modem, deze heb ik ooit ingesteld met experia v8.

Toen kreeg ik 2 signaal versterkers, deze heb destijds gekoppeld, deze kloonde het huidige modem/netwerk, dit is ook nog steeds te zien aan de netwerknaam
Hierna kreeg ik een experia v10, volgens mij heb ik deze toen alleen aangesloten en verder niets aangedaan,

Nu wil ik inloggen of op 1vd versterkers of op het modem, helaas lukt dit niet, hebben jullie hiervoor tips of suggesties, resetten wil ik nog niet ivm met config
 

De eerste keer logt u in oo de Experiabox v10 zonder wachtwoord. Dus het veld gewoon leeg laten. Lukt dat niet?


Hoi nee dat lukt niet,

ik vroeg mij af indien ik alleen de modem resett of de config op de versterkers dan behouden blijven en ik daarna deze weer krijg van de versterkers 


Ha @Edski6, welkom! Uit ons artikel over SuperWifi haal ik onderstaande:

Inloggen op de SuperWifi 1 of 2

Als je SuperWifi is aangesloten op een Box 12 of V10A, dan is inloggen op de SuperWifi zelf over het algemeen niet nodig. In die gevallen is namelijk je modem de baas. De SuperWifi neemt de instellingen over zoals die op de Box 12 of V10A zijn ingesteld. Wil je die wijzigen? Pas dit dan aan in de Box 12 of V10A, of gebruik de Thuis App of MijnKPN app.

Is je SuperWifi aangesloten op een V10, of op een ander (niet-KPN) modem, dan kun je in loggen op de SuperWifi om de instellingen aan te passen.

Inloggen op het modem gaat inderdaad zoals Nick83 hierboven uitlegt: 

De eerste keer logt u in oo de Experiabox v10 zonder wachtwoord. Dus het veld gewoon leeg laten. Lukt dat niet?

 

Als het niet lukt, dan is wellicht een schone installatie de beste optie. Je zult dan inderdaad wel eventuele zelf ingestelde opties opnieuw in moeten stellen. 


Reageer