Skip to main content

Een paar weken terug heeft modem een upgrade gekregen naar software version SGEJ1000060E. Sinds die tijd wat vreemde verschijnselen met mijn Wifi netwerk thuis (KPN Box 12 met 2 SuperWiFi (wit)).

Totale reset van de SuperWifi punten aangesloten met een kort RJ45 kabel aan meden verhielp het probleem. Echter ik heb nog steeds een probleem met het inloggen op het beheerpaneel van de Box12 via mijn Chrome (versie 108.0.5359.99 (Officiële build) (64-bits)). Het wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Terwijl het wel lukt op via een up-to-date Edge of Brave browser. Ik ben lost. Meer mensen met hetzelfde probleem? 

Hi @Huub van Baal! Wil je bevestigen dat je hebt geprobeerd in te loggen met de stappen zoals die staan in onze kennisbankpagina over de Box 12?

Wil je, als je nog problemen hebt met de SuperWifi, eens een schone installatie van de SuperWifi versterkers proberen? Dit lost de meeste vreemde verschijnselen op. 🙂


Hallo @Huub van Baal 

 

Dat is een bekend probleem met de Box 12, je kan proberen of het via deze link werkt: https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

Anders toch een andere browser blijven gebruiken tot ze dat probleem hebben opgelost.