Ongeveer 1 jaar geleden stapte wij over van ziggo naar KPN. Ziggo hadden we helaas niet de mogelijkheid voor gigabit internet, KPN maakt wel gebruik van onze aanwezige glasvezelkabel. Enfin, alles prima tot een 2 maanden geleden. De TV gaf af en toe aan dat hij geen IP adres krijgt van mijn modem, modem resetten en alles wat erbij komt kijken. Werkte voor 2 weken en begon het weer opnieuw.
Â
resultaat: na diverse keren resetten begon de WiFi ongeveer 4x per dag even weg te vallen. Dit duurde 10 seconden en was hij er weer, uitermate vervelend als je thuis werkt en in meetings zit.. Weer bellen met KPN, antwoord: tja meneer we kunnen wel een monteur sturen maar het kán zijn dat dit eigen kosten zijn (als de schuld ná het glasvezelkastje ligt is dit eigen kosten). Prima maar ik wil werkend internet en TV. De monteur belde en gaf aan dat ze eerst wilde weten of het enkel WiFi was of ook bedraad, de hele dag de vaste PC aan en die bleef werken.. enkel WiFi dus… nieuwe router gekregen, geïnstalleerd en werkt wonderbaarlijk voor 2 dagen..Â
Â
wat denk je? Nu doet de TV weer hetzelfde, foutcode 843, geen IP adres van uw modem… geboden oplossing: modem resetten. Ga toch weg! Ik ga wéér alles overhoop halen?!
Â
krijg er langzaam echt de *** van! Ik hoop echt dat KPN via deze weg met een GOEDE oplossing komt, anders gaat t toch echt een andere provider worden…