Skip to main content
Beantwoord

Installatiepakket nog niet ontvangen

• May 21, 2024
  • 2 reacties
  • 209 keer bekeken

Ik heb bericht ontvangen dat ik vandaag mijn apparatuur kan aansluiten maar ik heb nog geen apparatuur ontvangen. De facturatie wordt ook vandaag gestart maar kan dus nog geen tv kijken of op de WiFi. Status staat op: word ingepakt..

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Slimmerd en @Manon1706, je kunt via kpn.com/bestelstatus de status van je bestelling volgen.
Als je pakket nog niet verzonden is of retour gekomen is kun je met ons bellen op 0800-0402 voor een nieuw installatiepakket.
Ook als de bestelstatus is gewijzigd en je hebt hier vragen over kun je bij hen terecht.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Nieuwkomer
  • May 22, 2024

Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem. Is dit een groter probleem? Kun je ons helpen het uit te zoeken KPN? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Slimmerd en @Manon1706, je kunt via kpn.com/bestelstatus de status van je bestelling volgen.
Als je pakket nog niet verzonden is of retour gekomen is kun je met ons bellen op 0800-0402 voor een nieuw installatiepakket.
Ook als de bestelstatus is gewijzigd en je hebt hier vragen over kun je bij hen terecht.