Skip to main content
Beantwoord

Instellingen van mijn V10 modem vastleggen via een print screen

• January 15, 2025
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoe kan ik mijn instellingen van mijn Experia V10 box vastleggen voor het geval ik deze opnieuw in moet geven na een reset, nu na de software update een simpele print screen niet meer werkt?

Beste antwoord door Noordzee

Overigens heb ik inmiddels wel weer ontdekt hoe ik de print screens kan maken ;).

Dan kun je nu van elk scherm een printscreen maken. Als alternatief kun je ook foto’s maken via jouw telefoon. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• January 15, 2025

Waarom werkt een print screen niet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Dat weet ik niet, waarschijnlijk om een ander technisch probleem op mijn iMac. Maar zelfs als dat wel weer werkt blijft het nogal omslachtig om van ieder individueel scherm een afdruk te moeten maken en ik hoop dat daar wellicht een simpelere manier voor is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Overigens heb ik inmiddels wel weer ontdekt hoe ik de print screens kan maken ;).

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Dan kun je nu van elk scherm een printscreen maken. Als alternatief kun je ook foto’s maken via jouw telefoon. 

• January 16, 2025

... ik hoop dat daar wellicht een simpelere manier voor is.

Die is er niet. Een backup maken is niet mogelijk.Â