Skip to main content

Ik heb sinds gisteren nieuwe firmware gekregen op mijn Experiabox V12 (V12.C.23.04.16)

Wanneer ik een ipv6 poort open in de firewall, kan ik nog steeds die poort niet gebruiken:

Intern kan ik de poort bereiken, maar extern lukt het met geen mogelijkheid.

Het viel mij op dat wanneer ik heb opgeslagen, de regel er komt te staan met mijn ipv4 adres. Gaat hier iets mis, of is dit een weergave fout?

Hoe zorg ik dat dit wel werkt? Zijn er andere plekken waar ik nog iets had moeten aanpassen?

Ik heb sinds gisteren nieuwe firmware gekregen op mijn Experiabox V12 (V12.C.23.04.16)

Wanneer ik een ipv6 poort open in de firewall, kan ik nog steeds die poort niet gebruiken:

Intern kan ik de poort bereiken, maar extern lukt het met geen mogelijkheid.

Het viel mij op dat wanneer ik heb opgeslagen, de regel er komt te staan met mijn ipv4 adres. Gaat hier iets mis, of is dit een weergave fout?

Hoe zorg ik dat dit wel werkt? Zijn er andere plekken waar ik nog iets had moeten aanpassen?

Als je daar ip4 ziet staan dan de functie incorrect. Denk dat er een software probleem is dat kpn moet oplossen.


Hoi @mathijs1994, heb je het nog werkend gekregen?


Nee helaas, tot op heden werkt het nog niet.


Dit blijkt inderdaad een software issue en moet met een van de komende updates ook opgelost gaan worden, hiervoor kun je het beste de product updates en specifiek dit topic in de gaten houden