Skip to main content

Goedendag,

 

is de experts v9 geschikt voor weergave K4? Uiteraard met K4 tv en aanvullende abonnement kpn K4.

Ik kan u enkel zeggen, ik heb zelf na de aanschaf van een nieuwe TV het 4K abonnement genomen en toen werd mij een nieuwe box (12) opgestuurd, dus KPN zal zelf in het systeem zien of uw huidige box geschikt is of niet.

 

Ik weet niet meer welke box ik had dus ik kan u niet zeggen of ik de V9 of een ouder model had.


Hoi @Hielckert ,

Jahoor,De v9 is daar geschikt voor.


Ik kan u enkel zeggen, ik heb zelf na de aanschaf van een nieuwe TV het 4K abonnement genomen en toen werd mij een nieuwe box (12) opgestuurd, dus KPN zal zelf in het systeem zien of uw huidige box geschikt is of niet.

Dat is niet omdat het niet met de v8 en v9 werkt maar omdat de v8 EOL is en de V9 dat binnenkort word.


Ik kan u enkel zeggen, ik heb zelf na de aanschaf van een nieuwe TV het 4K abonnement genomen en toen werd mij een nieuwe box (12) opgestuurd, dus KPN zal zelf in het systeem zien of uw huidige box geschikt is of niet.

Dat is niet omdat het niet met de v8 en v9 werkt maar omdat de v8 EOL is en de V9 dat binnenkort word.

Typfoutje, ik weet niet welke ik had, de v9 of ouder. Ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd.


Hoi @Hielckert, welkom op ons forum!
heeft dit je vraag beantwoord? 4K moet gewoon werken met de V9!