Skip to main content

Beste,

 

Ik krijg als het goed is morgen de KPN TV+ box na het verlengen van mijn contract. Nu wil ik deze graag draadloos aansluiten maar ik zie dat dit niet kan met de V10A.

 

Kan mijn V10A omgeruild worden voor een 12?

Hallo @Medashkh ,

Waar lees je dat?

Zover ik weet, is het draadloos aansluiten van de KPN TV+-box op de V10A gewoon mogelijk. 

Omruilen van het modem zal KPN daarom niet doen. 

 


Hoi Noordzee,

 

Bedankt voor je reply, maar als ik kijk naar het aansluitbeleid (Kennisbank) niet.


Hi @Noordzee en @Medashkh ,

Het is inderdaad wel mogelijk, maar dan zal er gebruik gemaakt worden van unicast i.p.v. multicast met een slechtere beeldkwaliteit tot gevolg.

In principe ruilt KPN het modem niet om, maar je kunt bij de klantenservice (0800-0402) natuurlijk altijd een poging wagen. Een andere optie is om voor 7,50 (per maand) een Fritz Box te huren.

 


Hoi Noordzee,

 

Bedankt voor je reply, maar als ik kijk naar het aansluitbeleid (Kennisbank) niet.

Volgens dit plaatje uit de kennisbank werkt het gewoon via punt 1:

bron : 

 

Op deze manieren aan te sluiten.

 


Hoi Noordzee,

Als ik naar dat plaatje kijk en dan naar aansluiting 5, dan kan dit dus niet.

aansluiting 1 is bekabeld.


Hoi Noordzee,

Als ik naar dat plaatje kijk en dan naar aansluiting 5, dan kan dit dus niet.

aansluiting 1 is bekabeld.

Ok duidelijk @Medashkh ,

Dan maar even bellen met 0800-0402. Met een beetje geluk krijg je een omruil wellicht voor elkaar. 


Ik heb gebeld, zouden het regelen maar omdat het niet defect is kan hun tool dit niet bestellen. Ik kon het oplossen door SuperWiFi punten te bestellen… ja dat is echt niet meedenken.

En dan verleng je deze ochtend voor 24 maand. Ze ging nog kijken wat ze intern kon doen maar denk niet dat ik hierover terug gebeld ga worden.

 

Hopelijk is er hier nog een KPN medewerker die dit voor mij kan regelen.

 


Verlegen van KPN thuis abonnementen kan enkel 12 maanden.

Het beleid is dat alles nieuwer dan de V9 niet vervangen wordt,  tenzij defect of specifieke problemen (daar valt dit niet onder). Ik verwacht ook niet dat een moderator dit gaat doen. Als dat eenmaal gebeurd,  willen meer klanten dat.

 

 


Hoi Martijn,

Dan ben je niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij KPN. Mijn Thuis abonnement is toch echt verlengt met 24maanden.


Dat is wel vreemd, wellicht heb je een combinatie van mobiel en KPN thuis verlengt?

 

 


Hoi Martijn,

 

Was blijkbaar nieuw waardoor ze een mooie korting konder spreiden over deze looptijd. Verder is er niets gewijzigd aan mijn 4 mobiele KPN abbonementen.


Ah ok, daar was ik niet van op de hoogte.  Dank voor je uitleg 🙂

 


Het is opgelost, dit topic kan gesloten worden.