Skip to main content
Antwoord

Kan niet inloggen op het modem via 192.168.2.254

• July 15, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ik probeer via 192.168.2.254 in te loggen op mijn modem. Geen van de codes die ik via de QR code achter op de modem in beeld krijg, klopt als wachtwoord om in te loggen. 

Mijn abbonnement bij KPN is net ingegaan. De monteur is net een uurtje weg nadat hij de glasvezel had aangesloten en de modem geinstalleerd heeft. 

De reden dat ik probeer binnen te komen bij de modem is dat ik wil weten of ik ook 2.4 Ghz heb. Ik heb namelijk lichten en een ventilator met stekkers van Energizer Smart die blijkbaar een 2.4 Ghz netwerk nodig hebben om te kunnen werken. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Marvin86 en welkom bij de KPN Community. Ook welkom bij KPN! 💚

Mocht het inloggen nog niet gelukt zijn, zou je dan ook een reset van het modem willen proberen? 
Misschien heeft de monteur al ingelogd en een ander wachtwoord ingesteld bijvoorbeeld. Na een reset zou het wel weer moeten lukken via de QR code op het modem. 

Laat je weten of het hiermee lukt? 
Voor het 2,4 Ghz wifinetwerk kun je trouwens ook Extra Wifi instellen. Die kun je dan op alleen 2,4 Ghz zetten, mocht het met de reguliere wifi niet lukken. 🙂

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Hi ​@Marvin86 en welkom bij de KPN Community. Ook welkom bij KPN! 💚

Mocht het inloggen nog niet gelukt zijn, zou je dan ook een reset van het modem willen proberen? 
Misschien heeft de monteur al ingelogd en een ander wachtwoord ingesteld bijvoorbeeld. Na een reset zou het wel weer moeten lukken via de QR code op het modem. 

Laat je weten of het hiermee lukt? 
Voor het 2,4 Ghz wifinetwerk kun je trouwens ook Extra Wifi instellen. Die kun je dan op alleen 2,4 Ghz zetten, mocht het met de reguliere wifi niet lukken. 🙂