Skip to main content

Vandaag is er een KPN monteur langsgekomen om mijn nieuwe KPN abonnement te installeren. 

Aangezien er een oud model glasvezelmodem in de meterkast zat heeft hij hier de nieuwe ingezet.

De desbetreffende monteur had alleen niet het juiste afdekkapje bij zich en zei dat er een afspraak gemaakt moest worden om dit te plaatsen. Op het einde met het maken van de bon hebben wij allebei hier niet meer aan gedacht en is de monteur weggegaan. Nadat ik de meterkast dicht wilde merkte ik het op. Ik heb meteen de klantenservice gebeld, alleen zeiden ze dat ze hiervoor geen monteur konden langs sturen? Dit vind ik best opmerkelijk aangezien de monteur mij dit zelf zei. Iemand enig idee wat ik kan doen? 

 

Goedemiddag. Ik snap dat dit storend kan zijn inderdaad. Je diensten functioneren dus momenteel nog wel? Ik heb niet de optie om deze kap los op te sturen vrees ik. Op welke datum is de eerste monteur langsgekomen? Is dat recent? 


Goedemorgen Remco,

De monteur is 27 juli langsgekomen. Diezelfde dag heb ik nog gebeld met KPN alleen konden ze niemand langs sturen. Ik vind dit een zeer slechte zaak aangezien het een afdekkap betreft. Alles werkt wel maar ik betaal voor mijn abonnement dus ik verwacht dat als een monteur het komt installeren dit ook goed gedaan wordt. Zoals je op de foto kan zien is het het witte kapje wat ik mis. (deze foto heeft een vriend mij gestuurd)

 


Volkomen begrijpelijk dat je dit netjes wil hebben en ik moet even kijken hoe we dat dan het beste kunnen regelen. Zou je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee! 


Heb het ingevuld, hoor graag of dit correct js


@KevinS1998 Ik heb je een privébericht gestuurd.