Skip to main content
Vraag

Koppelen Eufy E340 videodeurbel met KPN netwerk Box 12

• March 29, 2026
  • 2 reacties
  • 6 keer bekeken

Ik heb een Eufy E340 video deurbel met chime. Het lukt mij echter niet om de deurbel te verbinden met het internet. Ik heb een KPN Box 12 en conform instructies die ik op meerdere fora heb gevonden, heb ik een extra 2,4ghz netwerk aangemaakt via de kpn app en de beveiliging ook op wpa2 gezet.  

Op mijn Iphone zijn de instellingen voor de eufy app ook goed aangezet (verbinden met lokaal netwerk, bluetooth etc). 

Ik heb de deurbel en het modem meerdere malen gereset. En de app ook paar keer opnieuw geinstalleerd. Ook heb ik het met een andere Iphone geprobeerd.

Hebben jullie nog suggesties wat ik nog meer zou kunnen doen? 

2 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 29, 2026

@GeorgeBaker Bij wifisignaal 2,4GHz-band wifistandaard "g,n” instellen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • March 29, 2026

En als bovenstaande niet werkt vond ik nog het volgende;

Als de verbinding nog steeds niet lukt, probeer dan het volgende:

• Verbind de Homebase met een kabel: Als je een Eufy met Homebase hebt, sluit de Homebase dan eerst met een netwerkkabel aan op de KPN Box 12 en stel deze in via de app. Draadloos verbinden kan later.
  • Controleer de firewall: Soms blokkeert de firewall van de V12 de verbinding. Zet de firewall in de modeminstellingen tijdelijk lager.
  • Reset: Reset de Eufy deurbel (en/of Homebase) en de KPN Box 12 als het koppelen blijft falen.
  • Afstand: Zorg dat de deurbel niet te dicht bij de modem staat tijdens het pairen, of juist te ver weg.