Skip to main content
Antwoord

Kosten voor een monteur tijdens een storing

• January 4, 2023
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Starletti
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Glasvezel werkte niet. Er was een stroomstoring bij ons in de straat geweest en daarna startte de modem niet meer op. De monteur gaf aan dat ik er niets aan kon doen, maar toch kreeg ik een rekening van €70. Ik heb gezocht naar een manier om in contact te komen met KPN, maar dat lukte niet. Misschien via dit forum wel?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Starletti. Welkom op het KPN Forum! Ik heb dit zojuist voor je nagekeken en ik ben het helemaal met je eens. Op de bon van de monteur staat dat hij de NT heeft vervangen. Ik zal de kosten crediteren. Ik verwacht dat dit al op de eerst volgende factuur verwerkt wordt, anders de factuur daarna. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 4, 2023

Aigh,, dat is niet zo netjes nee.
Zorg even dat je forumprofiel is ingevuld, een forummoderator komt dan binnen 2 a 3 dagen mee kijken en kan deze kosten eventueel crediteren wanneer het inderdaad niet terecht is.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2023

Hoi @Starletti. Welkom op het KPN Forum! Ik heb dit zojuist voor je nagekeken en ik ben het helemaal met je eens. Op de bon van de monteur staat dat hij de NT heeft vervangen. Ik zal de kosten crediteren. Ik verwacht dat dit al op de eerst volgende factuur verwerkt wordt, anders de factuur daarna.