Heb het forum doorzocht maar heb nog geen specifieke melding als de mijne gezien. Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn experia v9 vervangen door een kpn v12. Dat het beter werkt dan een v9 kan ik nog niet zeggen misschien komt dat nog. Wel heb ik hele irritante storing die meerdere keren per dag optreedt. Ik heb glasvezel aan mijn kast is de rode ethernetkabel en twee netwerk kabels een naar een computer en een naar een hub waar een smarttv en een kpnontvanger zijn aangesloten. Verder is er nog connectiviteit met WIFI
Wat er gebeurt is dat er vaak meedere keren per dag de netwerkverbinding wegvalt.
Dus geen verbinding met internet op de wifi terwijl de rest het allemaal doet. Videoland/Netflix vastloopt omdat er geen verbinding meer is. Computer zonder internetverbinding. TVontvanger die een netwerk error constateert en vastloopt.
Al deze dingen gebeuren onafhankelijk dus nooit tegelijk en het lijkt at random.
Heb de Ethernetverbinding gereset en uiteraard het modem opnieuw opgestart, alle kabels er in en uit gehad. Alles maar nog geen fabrieksreset omdat ik las dat er firmware problemen waren en ik het niet nog ingewikkelder wilde maken. De Errorlogs die ik bekeken heb zijn leeg. Wellicht dat ik op een specifieke plaats moet kijken. Wie kan mij helpen, want een monteur heb ik ook geeen behoefte aan