Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12: sinds update instabiele verbinding

• 25 maart 2025
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

Hier ook sinds die update regelmatig gezeik. Ben er echt helemaal klaar mee. 

waarom kan dit nooit eens goed gaan?!?!

wanneer komt er een oplossing kpn? Ik ben niet zo onderlegd als de persoon dit topic geopend heeft maar het internet hapert erg vaak. Wifi is niet het probleem

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Twan Belgers, hoe staat het er voor op het moment? Is de verbinding stabiel gebleven na het herstarten van het glasvezelkastje? Dit is vaak dé oplossing bij vage problemen met de verbinding, en ik hoop dat dit bij jou ook het geval is geweest!

Bekijk origineel

7 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben maar bij mij valt internet ook bekabeld ook regelmatig kort weg en alles werkte prima tot die update kortgeleden. Wanneer wordt dat eens opgelost of diecupdate terug gedraaid. Ik zie veel langskomen wat dat probleem betreft van mensen die er ook verstand van lijken te hebben

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

• Slimmerik
  • 77 reacties
  • 27 maart 2025

Hoe concludeer je dat het wifi niet het probleem is (of meer, hoe concludeer je dat je internet zelf wegvalt.

Is dit op 1 device of op meedere devices, kan je nog wel interne devices (zoals het modem zelf) nog wel benaderen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Tv is bekabeld en bevriest dan ook. De wifi verbinding blijft op bv mijn telefoon maar bijv yuoutube stopt er dan mee. Is steeds maar kort halve minuut of zo. 

of is mijn comclusie dat het niet de wifi is zo te simpel gesteld?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Ps alles valt weg. Ik krijg dan gelijk van een paar mensen wet reactie ‘internet is weer weg’. 

overigens zei de overbuurman die wel erg goed ingevoerd is aan hetzelfde ptobleem te hebben

ik heb vanmorgen nog maar eens glasvezelkastje en modem van de stroom gehaald en na paar minuten eerst het glasvezel kastje weer opgestsrt. Vandaag nog geen klachten gehad. Ben benieuwd

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14809 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Hi ​@Twan Belgers, hoe staat het er voor op het moment? Is de verbinding stabiel gebleven na het herstarten van het glasvezelkastje? Dit is vaak dé oplossing bij vage problemen met de verbinding, en ik hoop dat dit bij jou ook het geval is geweest!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb de afgelopen dagen geen klachten meer gehad. So far so good zullen we maar zeggen

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14809 reacties
  • 1 april 2025

Heel erg fijn, laten we er maar voorzichtig van uit gaan dat het dan ook echt goed blijft vanaf nu 😃🤞🏼

Reageer