Goedemorgen,
Mijn KPN Box 12 interface draait nog op oude software, van Sagemcom. Op ons netwerk ben ik veel dingen aan het herinrichten, omdat wij ook eigen servers hebben staan wil ik statische ip-addressen voeren voor die apparaten. Maar met het huidige interface is het echt een ramp om dat in te stellen, ik kan via de meeste browsers al niet op de modem komen, dan geeft hij aan dat het wachtwoord verkeerd is en via een andere browser werkt het zelfde wachtwoord wel. Daarnaast duurt het laden van de pagina 1-2 minuten, en als je dan verkeerd klikt ben je gewoon 3-4 minuten per dingetje wijzigen bezig, als je geluk hebt. Dingen zijn ook nog is niet makkelijk vindbaar. Na gesproken te hebben met een medewerker van KPN was hij ook verbaasd dat de software nog niet geupdate was naar de nieuwe versie, daarom verwees hij mij door naar dit forum.Â
Daarom dan ook hier de vraag, kan KPN mijn modem updaten? Want hiermee werken is haast onmogelijk.
Met vriendelijke groet,
Kevin Pinkster
MarkYourMedia
Heb je misschien witte SuperWiFi's? Experia WiFi's?Â
Nee we hebben 2 zwarte ‘KPN SuperWifi 2’ punten. Verder alleen de KPN Box 12 waar deze punten op aangesloten zijn.
Dan misschien de box een keer resetten ofzo. Anders weet ik het ook niet.
Resetten, herstarten, alles al geprobeerd. Helaas geen resultaat.Â
Dan zal je helaas gewoon af moeten wachten. Nu de afgelopen weken werd er niet geupdate vanwege de feestdagen. Mogelijk begint KPN daar volgende week pas weer mee.
De uitrol van de nieuwe firmware voor de V12 gaat tergend langzaam en als de upgrade dan ook nog eens een keer mislukt dan sta je weer ergens in de wachtrij. Ik heb nog nooit een leverancier van een router gezien die meer dan anderhalf jaar nodig heeft voor het uitrollen van een nieuwe firmware. Blijkbaar is het vertrouwen in een goede afloop van de upgrade procedure zo laag dat daarom telkens maar kleine batches van V12's geupgrade worden. Wat mij betreft heeft diskwalificeert KPN zich met deze uitrol dan ook volledig, dit had mijns inziens al lang (heel lang) afgerond moeten zijn.
De uitrol van de nieuwe firmware voor de V12 gaat tergend langzaam en als de upgrade dan ook nog eens een keer mislukt dan sta je weer ergens in de wachtrij. Ik heb nog nooit een leverancier van een router gezien die meer dan anderhalf jaar nodig heeft voor het uitrollen van een nieuwe firmware. Blijkbaar is het vertrouwen in een goede afloop van de upgrade procedure zo laag dat daarom telkens maar kleine batches van V12's geupgrade worden. Wat mij betreft heeft diskwalificeert KPN zich met deze uitrol dan ook volledig, dit had mijns inziens al lang (heel lang) afgerond moeten zijn.
Ik heb het door ja… Maar de juiste medewerkers lezen hier ook mee werd mij verteld aan de telefoon. Dus bij deze alsnog het vriendelijke verzoek om ons modem zo snel mogelijk te updaten. Want de irritatie wordt echt alleen maar groter voor iemand die hier regelmatig afhankelijk van is.Â
Maar de juiste medewerkers lezen hier ook mee werd mij verteld aan de telefoon. Dus bij deze alsnog het vriendelijke verzoek om ons modem zo snel mogelijk te updaten.
Een moderator kan ook de nieuwe firmware naar jouw modem pushen, Vroeger hadden ze gedaan, ook bij me. Maar nu lijkt het, dat ze geen individuelle cases meer pakken en alles wijzen naar klantenservice.
Maar de juiste medewerkers lezen hier ook mee werd mij verteld aan de telefoon. Dus bij deze alsnog het vriendelijke verzoek om ons modem zo snel mogelijk te updaten.
Een moderator kan ook de nieuwe firmware naar jouw modem pushen, Vroeger hadden ze gedaan, ook bij me. Maar nu lijkt het, dat ze geen individuelle cases meer pakken en alles wijzen naar klantenservice.
Ik blijf hopen dat ze het hier op gaan pakken, aangezien klantenservice mij hier naartoe heeft gestuurd, want medewerkers hier konden dit aanpassen in ons modem..
Ik blijf hopen dat ze het hier op gaan pakken, aangezien klantenservice mij hier naartoe heeft gestuurd, want medewerkers hier konden dit aanpassen in ons modem..
Ik ben bang dat gat niet lukken. Ook klantenservicemedewerker kan firmware naar jouw modem pushen. Maar je moet hard kunnen maken, dat je de nieuwe firmware moet hebben, b.v. incompatibiliteit tussen modem en superwifi. De van jouw genoemde reden in startpost zijn niet overtuigend genoeg, en je mag achteraan aansluiten. Klantenvriendelijk is anders, maar jammer genoeg heb niet alleen je problemen ermee.
Hoi ​
Hoi ​
​
Â
​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.