Skip to main content
Update

KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.26.04.00

Categorie:KPN Box 12
  • June 10, 2026
  • 32 reacties
  • 1340 keer bekeken
Toon eerste bericht

32 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • June 16, 2026

“De topologie is aangepakt”

Is voor mij het allerbelangrijkste. Per week een restart van het modem.

Hopelijk gaat dat de komende maanden verholpen worden.

Ik ben benieuwd!

Nou voor mij dat de verbinding werkende blijft , groen of oranje kleurtje in topologie vind ik bijzaak

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • June 16, 2026

Ik dacht dat de software in de Experiabox V10 en de Box12 hetzelfde waren.

Overkoepelend, ja. Maar het blijven hardwarematig verschillende apparaten, dus krijgen ze ook los van elkaar updates. Waarbij de updates met vergelijkbare versienummers over het algemeen dezelfde inhoud hebben. 

Ik lees hier een update voor IPv6

Houd dat in dat met de Box12 het IPv6 probleem ook voor Android is opgelost?

Er is geen eenduidig HET probleem met IPv6 op Android. Dat heb ik je al vaker uitgelegd. Het feit dat je dat niet wilt geloven maakt het niet minder waar. 

Het kan wel zijn dat IPv6 op Android apparaten moeilijk doet. Dat is over het algemeen een samenspel van de betrokken apparaten. Dus je telefoon of tablet, en onze apparatuur. En is ook zeker iets waar we, altijd, naar kijken. Waardoor we hier nu ook een verbetering op IPv6 hebben doorgevoerd. 

Dit is ook het einde van deze discussie in deze Product Update. 

Zo ja, kan ik dan de V10 omruilen voor de Box12?

Nee, dat is geen optie. Ook voor de V10 komt vanzelf weer een update. 

Update zal dus pas na het wk over dik een maand pas verschijnen als ik het goed begrijp.

Admin: Reactie uit de quote gehaald en eronder geplaatst

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Het wordt sowieso pas na het WK, maar wanneer heb ik nog geen informatie over. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ook voor jou ​@Erwin1976 geldt het bericht wat Erik hierboven heeft geplaatst, dus daarom heb ik je berichten verwijderd. Je bent nu in meerdere topics je frustraties aan het uiten over het updatebeleid van KPN. Dat is niet toegestaan (lees de huisregels) en daarom geef ik je bij dezen dan ook een waarschuwing. Het staat je vrij om je mening te uiten over updates en ons beleid daarover, maar gebruik daarvoor een eigen topic of maak er één aan. We verwachten wel dat je daar je mening op een respectvolle manier naar voren brengt. Mocht je toch doorgaan met overal en nergens je frustraties te uiten, dan zijn we genoodzaakt je (tijdelijk) te bannen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • June 16, 2026

Ook voor jou ​@Erwin1976 geldt het bericht wat Erik hierboven heeft geplaatst, dus daarom heb ik je berichten verwijderd. Je bent nu in meerdere topics je frustraties aan het uiten over het updatebeleid van KPN. Dat is niet toegestaan (lees de huisregels) en daarom geef ik je bij dezen dan ook een waarschuwing. Het staat je vrij om je mening te uiten over updates en ons beleid daarover, maar gebruik daarvoor een eigen topic of maak er één aan. We verwachten wel dat je daar je mening op een respectvolle manier naar voren brengt. Mocht je toch doorgaan met overal en nergens je frustraties te uiten, dan zijn we genoodzaakt je (tijdelijk) te bannen. 

Tsja zo gaat dat @Erwin1976, luisteren of bannen. Het komt helaas niet bij ze op dat KPN zelf de veroorzaker van alle frustraties is en er al geruime tijd van alles speelt wat maar door blijft modderen en niet echt opgelost. Hand in eigen boezem steken is er helaas niet bij. Oh en Arjan , bannen hoeft niet hoor ik kom hier toch niet meer.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • June 16, 2026

Maar komt er dus op neer dat nog niemand de nieuwe software heeft gekregen, want ook net als bij een na laatste update werd er ook door geen gebruiker er over gerept.

En voor de KPN heel de wk kan mij totaal niet interesseren 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • June 16, 2026

Iemand bannen, wat een enorm zwakte bod blijft dat.

Als er nu iemand gekwetst wordt zou ik zeggen oke je hebt een punt.

Maar wat er nu gebeurt, kom op zeg dat ga je toch niet menen?? 

Iemand of personen mond dood maken? Zeer gevaarlijk, zeker als je een beetje wat weet over geschiedenis en waar dat allemaal te kan leiden.

Nee het is tijdsgeest waarin we momenteel leven , vele teren zieltjes