Skip to main content
Update

KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.26.04.02

Categorie:KPN Box 12
  • June 10, 2026
  • 328 reacties
  • 11759 keer bekeken
Toon eerste bericht

328 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • August 31, 2026

Tja en weer vallen de SW2 uit de topologie na 9 dagen actief te zijn geweest. Wat gebeurde er…. Sonos speakers verloren de verbinding evenals mijn IPad. Na 1 minuut was de verbinding terug maar de SW2 zijn offline. Dit zijn ze in werkelijkheid niet omdat de Wifi op mijn modem uitstaat. 

Dat speelt al even inderdaad ! Je kan proberen het bekabeld te gebruiken maar dat zou natuurlijk niet moeten ! Ben blij dat ik morgen van de box 12 af ben en de fritzbox kan installeren  

Dat is het gekke, ze zijn bekabeld aangesloten 

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • August 31, 2026

Dat is het gekke, ze zijn bekabeld aangesloten 

Oh ja dat ligt dus echt aan de software dus je betaalt nu maar het werk nie na behoren zou schadevergoeding vragen gewoon ! 

volgsen kpn ligt het nooit aan hun software maar keer op keer zijn er problemen 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat lijkt inderdaad wel gek als ze bekabeld aangesloten zijn ​@JanAssen. Heb je de vragen van Ivo en Erwin hierboven nog gezien? Daar ben ik ook wel benieuwd naar. 

Tja en weer vallen de SW2 uit de topologie na 9 dagen actief te zijn geweest. Wat gebeurde er…. Sonos speakers verloren de verbinding evenals mijn IPad. Na 1 minuut was de verbinding terug maar de SW2 zijn offline. Dit zijn ze in werkelijkheid niet omdat de Wifi op mijn modem uitstaat. 

Dus het is iets cosmetisch als ik je goed begrijp?

Klinkt alsof de V12 gecrasht en herstart is. Mocht hem zelf nog niet opnieuw hebben opgestart, wat is de uptime volgens de V12 op dit moment? Ik heb het met mijn V10 ook gehad dat alles weg viel dus ook de bekabelde verbindingen op mijn netwerk. De V10 had zichzelf herstart.