Skip to main content

Wanneer word dit probleem een keer opgelost?

Herkenbaar probleem voor mij. Zelfs na meerdere keren factory reset, blijf ik die melding krijgen. Terwijl ik gewoon exact hetzelfde wachtwoord invoer als op de sticker staat. 


Nou, hier ook.
Vandaag monteur geweest om alles te installeren.
Alles werkt. Ik denk even in de modem inloggen…...
“wrong login information”
Potdorrie (ik hou het hier netjes) dubbelcheck wachtwoord… Ja, ik doe het toch goed….
“wrong login information”
Kom er dus niet in.

Internet afgestruint en alle suggesties geprobeert die ik kon vinden.
Verschillende browsers, herstart met het pinnetje, alles…
Kom er gewoon niet in. Is al een vertrouwelijk begin zullen we maar zeggen.
Denk je van het geneuzel van Ziggo af te zijn, en dan dit.

Iemand hier al een werkende oplossing voor gevonden ?
Of iemand van KPN zelf ? Neem aan dat op het forum van KPN ook KPN techneuten zitten.
Ik hoor graag van jullie.

Gr.
Rinaldo


Waarschijnlijk oude software?

 


Waarschijnlijk oude software?

 

Ik heb exact hetzelfde.
 

Echter onderaan dit verhaal staat:

 

Wanneer krijg ik de update?

De automatische uitrol van de V12.C.24.05.08 versie gaat gefaseerd. Wil je daar liever niet op wachten? Dan kun je handmatig updaten via de webinterface.

Maar dat is precies het probleem, Je komt de webinterface niet in omdat inloggen niet mogelijk is.


Wanneer krijg ik de update?

De automatische uitrol van de V12.C.24.05.08 versie gaat gefaseerd. Wil je daar liever niet op wachten? Dan kun je handmatig updaten via de webinterface.

Dit citaat is alleen van toepassing als je de voorgaande firmware versie al hebt. Die firmware versie moet dan ook beginnen met "V12.". Hiervan zijn inmiddels al 3 updates uitgebracht.

Klanten die de melding "Wrong login information" krijgen zitten nog op oude firmware van 1,5 jaar geleden ofzo. Die firmware versie eindigd op "60E". Linkje:

https://forum.kpn.com/product-updates/box-12-update-naar-sgej1000060e-580096

Deze firmwareversie heeft geen knopje in de webinterface om handmatig te updaten.


Wanneer krijg ik de update?

De automatische uitrol van de V12.C.24.05.08 versie gaat gefaseerd. Wil je daar liever niet op wachten? Dan kun je handmatig updaten via de webinterface.

Dit citaat is alleen van toepassing als je de voorgaande firmware versie al hebt. Die firmware versie moet dan ook beginnen met "V12.". Hiervan zijn inmiddels al 3 updates uitgebracht.

Klanten die de melding "Wrong login information" krijgen zitten nog op oude firmware van 1,5 jaar geleden ofzo. Die firmware versie eindigd op "60E". Linkje:

https://forum.kpn.com/product-updates/box-12-update-naar-sgej1000060e-580096

Deze firmwareversie heeft geen knopje in de webinterface om handmatig te updaten.



Volgens mij heb ik inderdaad de 60E firmware nog draaien.
Enig idee waarom deze nog niet is ge-update vanuit KPN dan?

En hoe kunnen wij de Box12 wel updaten na de nieuwe versie en weer inloggen?

Graag zonder de box terug te zetten naar fabrieksinstellingen! verbaasd me altijd hoe makkelijk er gesproken wordt daarover op het forum.
Hele smarthome gedeelte draait er ook op, Weinig trek om alles weer opnieuw te verbinden


Dus moet er waarschijnlijk geupdate worden, maar ik kan niet checken welke versie de modem nu draait, omdat ik gewoonweg niet kom ingelogd.
En handmatig updaten gaat ook niet, om dezelfde reden.
Kan KPN dan geen update in de modem inschieten ?
 


Dus moet er waarschijnlijk geupdate worden, maar ik kan niet checken welke versie de modem nu draait, omdat ik gewoonweg niet kom ingelogd.
En handmatig updaten gaat ook niet, om dezelfde reden.
Kan KPN dan geen update in de modem inschieten ?
 

Als je een screenshot deelt van uw login scherm kunnen we u het verlossende antwoordt geven!

Voor alle mensen die niet kunnen inloggen vanwege het bericht wrong login information, probeer de webbrowser Firefox even!
https://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/


Als uw loginscherm er zo uit ziet:

Dan heeft u nog de 60E versie. Bij de nieuwere firmware ziet het er heel anders uit.


Dus moet er waarschijnlijk geupdate worden, maar ik kan niet checken welke versie de modem nu draait, omdat ik gewoonweg niet kom ingelogd.
En handmatig updaten gaat ook niet, om dezelfde reden.
Kan KPN dan geen update in de modem inschieten ?
 

Als je een screenshot deelt van uw login scherm kunnen we u het verlossende antwoordt geven!

Voor alle mensen die niet kunnen inloggen vanwege het bericht wrong login information, probeer de webbrowser Firefox even!
https://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/

Bij deze ( Dit is Edge browser. hetzelfde gebeurt bij Firefox en Chrome)

 

 


Als uw loginscherm er zo uit ziet:

Dan heeft u nog de 60E versie. Bij de nieuwere firmware ziet het er heel anders uit.


Mag ik vragen hoe die er dan uit ziet, met de nieuwste firmware ?


Mag ik vragen hoe die er dan uit ziet, met de nieuwste firmware ?

Hier in dit topic staan diversen afbeeldingen van de nieuwe interface.
https://forum.kpn.com/product-updates/kpn-box-12-update-naar-kpn-software-v12-c-23-04-38-584113


Het loginscherm van de nieuwe firmware:

Of met desktopweergave:

 


Inzoomen op je mobiel kan niet bij de nieuwe firmware. Normaal doe je dat met 2 vingers op het scherm en dan zo uit elkaar trekken. Werkt niet bij de nieuwe firmware. Vreselijk irritant. 

Tekst selecteren zodat je kan kopiëren kan ook niet. Echt ... super... #not


Reageer