Skip to main content
Antwoord

KPN stuurt onnodig voor de tweede keer een nieuwe stroomadapter

• October 6, 2025
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Er staat nergens een optie om de nieuwe adapter tegen te houden. Ik heb enkele weken geleden al een nieuwe gekregen dus zonde dat er nu weer een nieuwe aankomt. Dit past niet in een toekomstgericht, duurzaam en circulair bedrijf dat KPN ook wil zijn lijkt me. Ik kan niet reageren op de email en op de FAQ pagina staat ook geen optie voor als je de adapter niet wil..

Hoe kan ik dit tegenhouden?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Steven27. Welkom op de KPN Community! Ik snap dat het vervelend is om weer een nieuwe adapter te krijgen, zeker als je er al één hebt. Op dit moment is er geen optie om het sturen van een adapter tegen te houden. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om het sturen van de adapter te stoppen. Zodra het pakketje is besteld, kan het niet meer worden aangepast. Je ontvangt de adapter dus wel. Als je het pakketje niet aanneemt wordt het weer automatisch retour gestuurd.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Hoi ​@Steven27. Welkom op de KPN Community! Ik snap dat het vervelend is om weer een nieuwe adapter te krijgen, zeker als je er al één hebt. Op dit moment is er geen optie om het sturen van een adapter tegen te houden. Op dit moment is het helaas niet mogelijk om het sturen van de adapter te stoppen. Zodra het pakketje is besteld, kan het niet meer worden aangepast. Je ontvangt de adapter dus wel. Als je het pakketje niet aanneemt wordt het weer automatisch retour gestuurd.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Steven27 We willen dit graag verder onderzoeken, zodat we in de toekomst kunnen voorkomen dat iemand onnodig een nieuwe adapter krijgt. Als je dat wilt, kun je je gegevens invullen in je profiel (postcode, huisnummer en klantnummer). Dan kunnen mijn collega’s kijken hoe dit precies is gebeurd. Zo maken we KPN samen een beetje duurzamer. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Steven27 Jammer dat je niet meer hebt gereageerd. We willen dit graag verder onderzoeken om het versturen van onnodige adapters te voorkomen. Vul je postcode, huisnummer en klantnummer in je profiel in, en laat een berichtje achter hier in het topic zodra je dat hebt gedaan. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 4, 2025

Hi Vikash, dank voor je berichten. Gedaan!